Heeft iemand ervaring met de kinderkleding van BonPrix? Vallen de maten zoals de maat of moet je wat groter of kleiner nemen? Bedankt!
Heb toevallig laatst een jurkje gekocht. Uit voorzorg een maatje groter genomen. Blij dat ik het heb gedaan. Het was wel een wat stugger jurkje. Verder niet veel ervaring.
Ik bestel regelmatig bij Bon Prix, en bestel dan gewoon de maat die ze altijd heeft. Soms zitten ze iets ruimer, maar heb nog nooit mee gemaakt dat het kleiner viel.
Bestel ook regelmatig kleren bij bonprix. Gewoon de maat die ze hebben. Helemaal geweldig zijn de XXL broeken. Mijn jongste heeft een syndroom wat overgewicht veroorzaakt en normale broeken kan ie daardoor niet aan. Maar deze broeken dus wel. Moest ze zelfs een maatje kleiner nemen dan dat ik gewend was joggingbroeken te kopen voor hem. Jaren geleden bestelde ik ook bij bonprix en toen was de kwaliteit van de kleren een stuk minder. Nu hebben ze goede kwaliteit vind ik.
Ik heb er een keer een jongensbroek besteld, viel wel op maat. Overigens, er staan vaak reviews bij, dan kun je lezen of iets klein of groot valt.
Bestel ook best vaak bij Bonprix, vind de kwaliteit goed en verder niets op aan te merken. Laatst wat ik gekocht heb, was gisteren dat ik het bestelde de Longsleeve in laagjeslook.