Mijn dochter van 11 mnd is al vanaf zondag ziek, koorts ondanks pcm en gewoon duidelijk niet lekker. Eet en drinkt ook amper. Nadat vandaag 3e dag de koorts toch nog weer steeg om half 5 toch nog voor de zekerheid ha gebeld. Begon me toch wel zorgen te maken, plasluiers werden al minder en ze slaapt amper......zo sneu Ha heeft haar helemaal nagekeken, oren en longen waren schoon, klonken goed. Alleen haar keel is wat rood en geirriteerd. Echt verkouden gelukkig niet en uitgedroogd ook niet, maar dat had ik ook niet verwacht. Nou heeft de ha AB voorgeschreven voor de zekerheid. Ze zegt morgen heb je echt een goede reden om te starten, maar omdat je op de 3e dag eigenlijk al een verlaging zou zien ipv toch nog een piek is ze nu al gestart. Binnen 48 uur moet nu de koorts weg zijn en zou onze kleine meid zich al eens stuk beter moeten voelen. Ik hoop voor haar(en ons) dat ze vannacht alvast wat beter slaapt na de eerste ab en zich snel beter voelt. Geen nut van dit topic, maar ik ben in elk geval mijn ei kwijt.......
Ach, wat sneu voor haar en jullie! Heel veel beterschap, ik hoop dat ze weer gauw de oude mag zijn. Naar hoor, een ziek kind, ik zeg dan altijd maar dat je het nog beter zelf kunt hebben. Sterkte!
Ach, zo hatelijk he als ze ziek zijn! En pijn hebben en daardoor ontroostbaar zijn. Veel sterkte nog! En beterschap voor je kleine meid!
Vannacht heeft ze in elk geval geslapen!! Ben ik al heel gelukkig mee.... Nog steeds is ze erg moe en hangerig, maar af en toe heb ik wel het idee dat ze zich ook al wel weer ietsjes beter voelt. Koorts heeft ze nog steeds, maar dat moest van de ha binnen 48 uur wegzijn. We hebben dus nog even. Eten en drinken is nog niet veel, maar heb goede hoop dat dat ook langzaam weer wat op gang komt. Ik zal alle beterschapswensen aan haar doorgeven hopelijk doet ze er wat mee..........: