Onze meid is hard toe aan een grote meisjes kamer. Ze is echt wel een prinsessenmeisje die van jurkjes enzo houdt maar kan ook heel graag wild doen. Nu zijn we dus aan het kijken naar een nieuwe kamer! Leuk! En we zijn allemaal best enthousiast geworden van de Bopita Belle serie. Maar hoe lang blijft dat leuk? We twijfelen eigenlijk of het niet al snel te kinderachtig wordt, zeker wanneer de puberteit erbij komt kijken... Wat denken jullie? https://www.google.nl/search?hl=en&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=875&ei=NWlYW6PmGIWx0gWq9quADA&q=bopita+belle&oq=bopita+belle&gs_l=img.3..0i30k1l10.882.2665.0.2828.13.10.0.3.3.0.65.491.9.9.0....0...1ac.1.64.img..1.12.533.0..0j35i39k1j0i10k1.0.GOFLsunT1wQ#imgrc=iYpAXoFKcJI5DM:
Hoe oud is ze nu? Als je de witte versie neemt, dan is het toch redelijk neutraal? Of moet ze hier ook als 15/16 jarige nog mee doen, want dan zou ik idd naar iets neutraler kijken. Je hebt ook van die leuke witte spijlenbedden, als je daar nu een leuk prinsessen dekbed op doet en als ze straks ouder is zo’n stoer gebreid of mooi gehaakte sprei, dan is het meteen een ander gezicht.
Met 2,5 is puberteit nog behoorlijk ver weg. Daar zou ik nu geen dingen voor laten. Tenzij je wilt dat ze er de rest van haar leven mee kan doen inderdaad, maar dan worden de keuzes wel heel beperkt... Ik zou het gewoon doen en dan in groep 7/8 of als ze naar het VO gaat en het wil nog een keer wat anders doen.
Haha nou dit. Gewoon doen wat jullie nu leuk vinden, anders haal de de meeste sfeer uit de accessoires dat kun je makkelijk wisselen en maak je op een eenvoudige manier een prinsessen kamer of een stoerdere kamer. Posters, foto's kussens, mandjes, dekbedovertrek bepalen mee de sfeer en gelukkig ook snel en betaalbaar aan te passen.
Wij hebben vorige maand de Bopita Belle gekocht, wel het peuterbed. Juist om die reden, als ze er uit gegroeid is (zal in haar geval niet voor haar 8ste) zijn) kan ze zelf een bed uitzoeken als ze deze stijl niet mooi vindt. Ik heb er een foto bij gedaan, maar weet niet hoe te draaien