Oke, even een korte inleiding. Mijn man doet aan geocaching (zie google) en om een pebaald coördinaat te krijgen moet hij eerst deze puzzel oplossen. Nu loopt hij al 2 dagen gefrustreerd rond omdat hij het antwoord niet kan vinden . Zelf snap ik er ook niet veel van... Dus wie is hier goed in? Wij denken te moeilijk. Maar er staat bij dat een kind de logica vaak sneller ziet als een volwassene. Dus het moet toch niet zo heel moeilijk zijn . Ik wil dan doen alsof ik hem opgelost heb hihihi Dit is hem: 435 = 1 045 = 3 576 = 823 = 439 = 610 = Hint 800 = 4
Kan je de precieze tekst van het hele raadsel neerzetten, of is dit alles?? wellicht zit er een subtiele hint in de vraagstelling...
Moet echt 435 zijn. Er zijn dus mensen die hem al wel hebben opgelost. Hij zit ook op zo'n forum daarvoor. Maar het is daarbij niet gebruikelijk om de antwoorden aan elkaar door te geven. Dus probeer ik het maar hopelijk met jullie hulp
Volgens mij zie ik het!! Kijk naar de vorm van de cijfers Maar klopt de 2e wel.. Moet dat ook geen 2 zijn??
Dit is bijna net zo irritant als iemand in de stad ontmoeten en er een gesprek mee hebben en dan na afloop nog niet weten hoe ze nou heette. of al 3 jaar een deuntje in je hoofd hebben en maar niet op de artiest en titel komen. Wish i cloud help. sorry