Ik had uit Turkije gordijnen besteld. Ze zijn vandaag binnen gekomen. Nu heb ik alleen nog rails nodig. Waar kan ik die goedkoop krijgen? Ik zal zo even een foto maken en plaatsn van "die dingetjes" voor in de rails weet niet hoe het heet. Maar die zijn wel anders als dat ik ooit heb gezien weten julle of je daar dan standaard rails voor moet kopen of moet ik daar iets speciaals voor hebben?
Weet dat ze bij Ikea gordijnrails met 3 rails verkopen, maar da's dan volgens mij voor de gewone 'lopertjes'. Kan op de foto niet helemaal duidelijk zien hoe deze dingen er uit zien, maar anders gewoon even met een gordijn (of misschien even 1-2 van die witte dingen er af halen als dat kan) naar de kwantum ofzo gaan, om te vragen.
ze zitten er aan vast genaaid. Het gordijn van de woonkamer is nogal zwaar en veel. En de vitrages zijn ook behoorlijk groot Hoop dat iemand anders het misschien wel weet. Bedankt voor je reactie! Hoop dat we vanavond kunnen slagen.. ow ja, nog een vraagje; mijn woonkamer is 3.60 breed en de andere twee kamers 2.06 en 2.98 Zijn die lengtes ook bijv bij de kwantum en ikea enz verkrijgbaar?
hihihihi absoluut geen dom idee!!! Juist ENORM!!!! dom van mij om daar niet aan te denken. Wilde het net posten zag toen jou reactie. Heb net een nicht gesproken die hetzelfde heeft. En zij heeft die er idd zo ingeschoven Dat is opgelost hahah nu nog kijken waar ze 3 sporen hebben met een breedte van 360. Hoor net dat ze helaas bij leenbakker, kwantum geen 3 sporen hebben. Ikea wel zag ik maar die is max 140 breed
Inderdaad, je kunt ze er zo inschuiven! Alleen maar handig dus! Ik heb bij de Gamma een lange rails gekocht, volgens mij is die 3.80 of 4 meter.
Ik heb ook gordijnen uit turkije.. Je kunt geen gewone rail gebruiken want dan schuift het niet.. Ik weet niet waar je woont als je in zuid holland woont dan kan ik je wel een adres geven waar ze ze verkopen.
Ik was nog niet klaar maar hij ging al verzenden.. :S Wij hebben ze bij de export winkel gekocht dan kun je zeggen hoelang je ze wil hebben en dan snijden ze ze op maat.. maximaal 5 meter geloof ik..