Zoon heeft vriendin met borderline

Discussie in 'De lounge' gestart door siriel, 4 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

@siriel eind goed al goed dus. Gelukkig maar. Ik hoop dat hij straks een super lieve meid aan de haak slaat!

siriel en Syane vinden dit leuk.
  2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat een geweldige en lieve zoon hebben jullie toch! En wat hebben jullie het goed aangepakt!

(mijn dochter is nu nog wat jong (13), maar over een jaar of 5 beschikbaar als superlieve schoondochter :D. Met zo'n schoonzoon mag ze wel thuiskomen :))

NiVa0230, hummeltje5, Luna86 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Nou inderdaad, doe maar een land vol van zulkes. De mijne is pas 4 dus graag ook wat jongere edities :D

@siriel Blij dat hij t nu inziet dat t zo niet langer ging en nu geniet zoals een knul van zijn leeftijd zou moeten doen. Denk dat jullie als ouders dit ook een aangename verademing vinden op t moment.

Snoopy1979 en Syane vinden dit leuk.
  4. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ik lees nu pas dit topic maar wat kan zeggen dat jullie het als ouders het goed gedaan hebben. Uiteindelijk de juiste beslissing voor hem genomen ondanks hij er anders over dacht op dat moment. Maar weet wel zeker dat hij jullie uiteindelijk daar wel dankbaar voor is. Je merkt het nu al goed aan hem dat hij weer zichzelf en vrolijk is. Daar gaat het ook om. En tuurlijk sneu voor dat meisje. Zij heeft er ook niet om gevraagd om deze stoornis te hebben. Zal altijd moeilijk blijven welke jongen ze ook treft. Maar het is wat je zegt, je zoon is nog zo jong en dan al zo een grote problemen. Uiteindelijk treft hij vast en zeker een hele leuke meid waar hij van kan genieten :D

Deel Deze Pagina