Ik zie de hele tijd reclame voor Pampers Simply Dry voorbij komen. Hele goedkope pampers. Wie heeft er ervaring met deze luiers? Waarom zijn ze in verhouding zo goedkoop? (Niet ten opzicht van eigen merken, maar wel ten opzichte van de andere pampers).
Ze zijn niet goedkoop mr. pampers heeft de andere gewoon duurder gemaakt, omdat ze er niet mee door konden gaan (ging al jaren zo dat er elke keer minder luiers in een pak gingen, maar ja een pak met maar 15 luiers ging ook opvallen ) hebben ze de pakken duurder gemaakt met gratis extra luiers erin en een budgetvariant voor degene die het te duur vonden en om aan hun slogan te kunnen voldoen altijd een pak pampers voor minder dan 10 euro. Weet niet wat ze nu kosten hoor ben gelukkig al een tijd uit de luiers.... Ik vind het overigens ondingen en zeker bij grote plassers zijn ze waardeloos.
Hier een grote liefhebber van Simply Dry! Scheelt idd aardig per pak en zijn vaak ook leuke aanbiedingen van, bv 2 voor 15. Gebruik deze al zogoed als vanaf haar geboorte en ze is nog nooit doorgelekt.
Ik vind de simply dry luiers eerder doorlekken en eerder stinken.. Sinds een paar weken vind ik pampers sowieso stinken, dus ben overgestapt naar kruidvat eigen merk..
Wij gebruiken de simply dry luiers voor de nacht.. met etos (deze heeft hij overdag)door en lekte hij door.. hier alleen nog maar droge nachten sindsdien
Dochter kreeg er mega uitslag van. Erg zielig, ook vond ik ze erg dun. Ik heb nog een vol pak staan, ga ze niet meer gebruiken.
voor mij geen pampers meer sinds ik er ben achtergekomen dat beide dochters er op reageren (huiduitslag over hele lichaam, luieruitslag). Sindsdien alleen nog maar kruidvat luiers, vind ze ideaal (en goedkoop).
Ik vind ze te dun! Hij kan ze snachts niet aan, dan is het smorgens gewoon nat aan de voorkant en dus ook de romper..
Ik gebruik ze ook,en vindt ze prima. De luiers van kruidvat vindt ik trouwens wat stinken,en lekte vaak door en in de kleinere maatjes veels te stug. Ik heb gehoord dat de luiers vd liddl ook erg goed zijn, die wil ik binnenkort eens proberen.
Met simply dry doorlekken hier (vooral 's nachts, maar misschien beetje vertekend beeld omdat Elin 's nachts sondevoeding krijgt en daardoor veel plast dan), dus heel gauw weer terug naar de babydry
Ik heb ze dag en nacht en eigenlijk gisterenavond voor het eerst dat ze doorgelekt was...maar ik had de randjes niet goed gevouwen, dus mijn fout. Ik ben er erg blij mee, op het KDV hebben ze kruidvat, die vind ik zo snijden, zit zo'n dun 'stiek-randje' aan Ik heb gehoord dat die van de jumbo ook goed waren, maar nog niet geprobeerd
Voor overdag vind ik ze prima, maar s'nachts lekken ze bij onze dochter door. Net als de babydry....pampers zijn schijnbaar niet gemaakt voor kindjes die op hun buik liggen s'nachts.
Ik vind ze prima, gebruik ze dag en nacht en nog nooit last gehad van doorlekken! Vind de Kruidvat luiers daarentegen echt ondingen, stug, stijf en met nare randjes zodat mn dochtertje altijd striemen heeft van die dingen.
Ik heb ze gehaald omdat ik zo'n kortingsbon had van 'heerlijk leven' en ze bevallen me goed! Wel gebruik ik ze (doordat ik zoveel verschillende meningen lees) alleen overdag. Snachts krijgt de kleine man 'gewoon' Baby Dry aan, omdat ik zeker weer dat dat goed gaat..
Kruitvat vind ik ook niet fijn. Goedkoop en prima lekproof, maar zoonlief krijgt er idd striemen van..
Hier Baby Dry, Simply Dry is goedkoop maar waardeloos. Zoonlief lekte steeds door,.... de luier lijkt ook dunner. Dan maar iets meer betalen, hoewel we altijd voor de aanbiedingen gaan
ik koop altijd de baby dry in de aanbieding. dan zijn ze vaak goedkoper dan de simply dry! een poosje terug heb ik zde simply dry overdag geprobeerd en ze bevielen me goed, maar ik vind ze wat dun en ben bang dat zoonlief dan 's nachts doorlekt. nu dus toch maar weer dag en nacht baby dry (al is meneer overdag al aardig zindelijk en gebruik ik nu ook vaak luierbroekjes van kruidvat).