wij hebben geen babytv, maar het kwam ooit een maand wel op tv...sindsdien vond mn zoontje The bouncy balls zo gewledig.. Die mag hij nu via youtube kijken....maar inmiddels maakt ie de grootste fantasieen ermee...dus ja het gaat toch wel mee in zn ontwikkling... Hij evrzint er hele verhalen omheen...terwijl t een nikszeggend filmpje is..maar toch vind ie dat nog ontzettend boeiend!
nee is helemaal niet raar waarom zouden ze op een op andere dag ineens niet meer naar die programma;s kijken die van mij kijkt ook nog wel eens naar zandkasteel of andere kleine kinder programma's zegt hij er wel zelf bij niet tegen mijn vriendje zeggen anders ben ik niet stoer meer maar het kan geen kwaad hoor
liever baby tv dan al die zooi op nickolodeon... dat is pas hersendodend domme tv! Als dat bij mij op de buis komt gaat het er resoluut af...
Mijn zoon van 5 kijkt ook samen met zijn zusje van bijna 3 naar baby tv. Maar hij kijkt ook naar cartoon network en disney channel.
Moet zeggen dat ik die Nick jr ook liever niet altijd op heb, maar ik moet zeggen dat zoonlief er enorm van leert. Zeker van Dora (ook al moet ik haar nog steeds niet...). Zoonlief vergat altijd 2 cijfertjes als hij tot 10 telde. Maar met oefenen met ons, telt hij nu ineens vlotjes met Dora, zelfs in het Engels! Dus gisteren was hij heel fier tegen z'n oma aan't vertellen hoe ze tot 10 moet tellen in het Engels (oma kan het dus niet... )