Hallo meiden Ik heb sinds deze week 2 dingen waar ik tegen aanloop. Ten eerste loopt mijn voeding terug. Ik doe er echt alles aan, vaker aanleggen, kolven maar niets werkt en s'avonds heeft Indy nog steeds honger. Afgelopen 2 dagen heb ik haar bijgevoed met kunstvoeding en ze dronk bijna 150 ml, nadat ze mijn borsten heeft leeggedronken. Ik wil het liefst 6 maanden exclusief bv geven, maar krijg het gevoel dat dit niet gaat lukken. Verder wil Indy sinds een aantal dagen niet meer zelf in slaap vallen. Zodra ik haar in haar bedje leg zet ze het op een brullen en wordt pas rustig als ze bij mij kan drinken (ook al is de borst leeg) en zo in slaap kan vallen. Ik vind het belangrijk dat ze leert zelf in haar eigen bed in slaap te vallen en dit gaat niet de goede kant op. :x:x:x Niets werk, we hebben geprobeert bij haar te blijven zonder wat te zeggen, zingen, knuffelen niets...... Is dit een fase en gewoon afwachten. Ze slaapt wel sinds 7 dagen door van 20.00 tot 7.00. Een vriend had het over verlatingsangst. Kan dit het zijn??? Hebben jullie tips???
Hoi meid, Ik denk dat je meisje regeldagen heeft. Dus dan wil ze vaak bij je drinken. En dan lijkt het vaak of ze onverzadigbaar is. Dit doet ze om ervoor te zorgen dat jij meer melk gaat aanmaken. Ook kan het zijn dat ze lekker bij mama wil zijn. Dat is heel normaal en vaak is dit inderdaad een fase. Wanneer je dit heel zwaar vind is het misschien handig om je kindje in een draagdoek bij je te dragen. Dan heb je af en toe je handen vrij en kan je meisje lekker dicht bij jou blijven. Wanneer je graag tot 6 maanden bv wil blijven geven zou ik geen kunstvoeding geven, maar toegeven als ze wil drinken. Dit kan wel eventjes duren, maar mij heeft het geholpen om me eraan toe te geven. Misschien hebben anderen op het forum nog meer tips voor je. In ieder geval veel succes! Groetjes Mariska
inderdaad, kan heel goed regelen zijn. Heb ik hier ook gehad zo rond die tijd. Maar..... neem je nog genoeg rust voor jezelf. Rond de 3 mnd gaan de meeste vrouwen weer meer doen of ernaast werken en dat kan ook van invloed zijn op je productie. Mss iets om eens naar te kijken?
Dat kan regelen zijn ja, is wel zo'n termijn waarop dat kan. Als je echt het idee hebt dat je niet genoeg melk hebt, zou je evt een lactatiekundige kunnen inschakelen. Verdere tips: drink genoeg, en probeer voldoende rust te pakken!