Zoon lijkt op vader.

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hier ook zo, vnl door schoonouders grrr. Nee alles is van mn vriend en nog erger.... zeggen ze dat heeft ie van zn ooms. Sorry hoor kan er op t moment niet zo goed tegen. (hormonen) Kleine man heeft ook wat van mij alleen jammer dat schoonouwelui dat niet (willen) zien.

2. Delta

Delta Niet meer actief

Ik ook niet :p

Ik vind je zoontje heel andere vorm ogen hebben, andere vorm neus en andere mond.. Alleen de oren lijken wel..

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Zoooooo herkenbaar! Mijn zoon had schijnbaar niets van mij, althans volgend mijn schoonmoeder ;)

Maar nu heb ik ze mooi "terug gepakt" haha net mijn dochter. Dat is echt een kopie van mij:p:p:p

4. Delta

Delta Niet meer actief

Die lijkt sprekend chilleke! Net goed voor schoonmams :)

5. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Zo zeg chilleke, als twee druppels water. Cute!! :D

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Whaha, hier ook hoor... Zijn familie vind het een exacte kopie van manlief, vrienden, kenissen, buren, iedereen ziet manlief erin... Mijn familie ziet idd wel "iets" van mij erin mja wat?

Anyway, niemand kan mij ooit van vreemdgaan beschuldigen :p:D

7. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    zooooo herkenbaar!

8. Melief

Melief Niet meer actief

Ik heb ook nog een leuke ;)
    Ik links dochter rechts;

Bekijk bijlage 348017

Wij horen het dus ook wel vaak ;)

9. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Melief ja ook sprekend!! :)

10. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Onze zoon lijkt ook veel op mijn man maar heeft ook veel trekken van mij. Hij heeft het donkere uiterlijk (haar,ogen) van mijn man en daardoor kijken ze niet verder dan hun neus lang is haha.

Het is soms irritant om sm te horen verkondigen dat D zo op mijn man lijkt terwijl hij op bepaalde momenten sprekend zijn neef is (van mijn kant). Ik denk altijd maar zo, ik weet wel beter.

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik heb hier een copietje van mezelf rondlopen.
    Ivm herkenbaarheid kan ik geen foto's plaatsen, maar t is gewoon eng om te zien, zoveel lijkt hij op me!!

Hij is alleen iets euuuhh.... geduldiger ;) en liever dan ik op de leeftijd vertelde mn moeder mij..

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
  13. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Zijn genen slaan die van mij knock out. snif

14. Bika

Bika Niet meer actief

Dat hoor ik ook echt altijd, zo irritant!!! Enige dat mijn zoon van mijn man heeft is het donkerdere kleurtje, en zn bruine ogen en haar. Dus toen heb ik mooi wat kinderfoto's van mezelf verspreid waarop mijn zoon als twee druppels water op mij lijkt :p iedereen gelijk stil :p
    Bij mn tweede krijg ik juist alleen maar oh wat lijkt hij op jou (hij en zn broer lijken veel op elkaar dus de logica?) en helemaal niet op je man... Je raad het al, hij heeft blauwe ogen en is veel blanker. Zucht irritatie begint opnieuw, maar nu om een andere reden ;)

15. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Daymian lijkt ook zoveel op mn man, soms echt niet leuk.
    Alyssa begint nu steeds meer op mij te lijken, qua uiterlijk helemaal leuk natuurlijk, maar qua karakter botsen we wel eens.

Toen we nog in hetzelfde dorp als mn schoonouders woonden zei iedereen ook altijd dat ze mn kids zo thuis konden brengen.
    Mensen die mij niet kenden maar mn man wel (ik kom niet uit het dorp) zeiden altijd "dat is er zeker eentje van ...."

Niet altijd even leuk om te horen.
    Snap je gevoel, maar vind het ook wel leuk datze heel duidelijk op iemand lijken.
    Ik zeg ook al vaak dat ze gewoon op zichzelf lijken.

Liefs doris

16. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Aahh wat een herkenbare verhalen, hier idem hoor.
    Vooral toen de kleine net geboren was. Hij lijkt momenteel veel op mij (op mijn babyfotos ;)) maar tis vooral mijn schoonfamilie die steeds maar weer zegt hoe hij op mijn man lijk, heeft hij excee (net als ik) dat had hij vroeger ook, heeft hij een kuiltje in zijn (net als ik) dan heeft dat ook van mijn man ppfff...af en toe wordt ik schijtziek van die vergelijkingen, want hoe kinderachtig het ook klinkt, ik vind het leuk als men zegt dat ons prinsje wat van zijn mamsie wegheeft!

X b

17. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Dit had ik kunnen schrijven :D
    Mijn dochter is een complete kopie van haar vader en dat krijg ik ook steeds te horen.

18. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Die van ons lijkt op geen van beide :D

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn oudste lijkt heel erg op zijn vader, en dat is op zich niet erg, maar dat is dus al jaren mijn exman. Ik kijk dus bijna dagelijks tegen het gezicht van mijn ex aan ;) Gelukkig heeft hij het karakter van mij :D

Mijn dochter is echt 2 druppels water mijn nichtje (dochter van mijn broer) dus heeft absoluut mijn genen, en ook het karakter van mij :D
    Zij hebben beiden donker haar, donkere ogen, van hun vader.

Mijn jongste is hoogblond, blauwe ogen, hele lichte huidskleur (van mij, alleen heb ik groene ogen) maar is ondanks dat sprekend mijn man die zwart haar en een donkere tint heeft, heb 2 dezelfde mannen in huis: in het licht en in het donker :D

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Och hier hoorde ik twee jaar lang het zelfde en indd zoon is ook echt een kopie van papa.
    En iedereen zei papa's genen overheersen. En toen ik nog zwanger was was iedereen er heilig van overtuigd dat ook dit een kopie van papa zou worden.

Maar ik heb terug geslagen want we hebben nu ook een kopietje van mij :D

Deel Deze Pagina