Ja, het is hier normaal in de zaanstreek. Hoefde eerst niet zo van mij, maar deze nieuwe huisarts ging alles nakijken bij Anne en ik had meteen de bevestiging dat ze er goed uitzag en het heel goed deed Toch wel handig achteraf gezien 8)
Jeetje dit is niet zomaar een griepje!! Mijn zoontje had duidelijk de griep en liep een beetje wankel en lomp door het huis,het was anders dan anders, struikelen en dingen niet zien, maar waarschijnlijk kwam dat door dat hij suf was en moe, maar het gaat nu wel goed gelukkig. Nou ik hoop dat het snel over gaat en dan Koen weer de oude word veel sterkte.
Ik heb je verhaal nu pas gelezen en was eigenlijk heel benieuwd hoe het is afgelopen aangezien je verdre niet meer hebt gereageerd. Het klinkt nl helemaal niet zo lekker en kan me goed voorstellen dat je ongerust bent! Sterkte en heel veel beterschap met Koen!
Jeetje zeg, heftig hoor! Lijkt me verschrikkelijk om je kindje zo te zien Heb je al meer duidelijkheid
Hoi hoi, Sorry voor het uitblijven van de reactie, maar we waren gisteren vroeg naar bed gegaan, want we waren doodop. Me vriend en zoon kwamen gisteravond rond 19:00 weer thuis. Uit het bloed en de urinemonster zijn gelukkig geen enge dingen naar voren gekomen. Betekend dus dat het goed is. Door die gebeurtenissen hebben we toch best een moeilijke nacht gehad en is Koen vaak wakker geweest. Me vriend sliep bij hem op de kamer en heeft de zorg gedaan. Ik heb me ontfermd over onze dochter Anne. Helaas zien we nog geen verbetering en ligt Koen op dit moment het beste op de bank bij zijn vader. Vanmiddag hebben we een belafspraak met de kinderarts om te overleggen wat we verder gaan doen. Ik ben eigenlijk toch best opgelucht dat het bloed er goed uitziet. Het heeft er wel helaas niet toe geleidt dat ze met 100% zekerheid konden zeggen dat het de virus infectie is. Jammer genoeg is het dus nog niet over, maar ik begin wel een beetje de hoop te krijgen dat het van de week misschien overgaat en daar hou ik me op dit moment erg aan vast. Zodra ik weer wat meer weet zal ik een berichtje achterlaten. Groetjes, Kim
jeetje joh! met je pas geboren baby en dan dit... heel veel sterkte ermee! Ik hoop dat hetsnel beter gaat met Koen!
Hoi hoi, Net terug van het VU ziekenhuis. Koen ligt daar en zal daar nog wel even blijven liggen Erwin me vriend blijft daar nu overnachten. Ik ben zondag op maandagnacht gebleven. We weten nog steeds niet wat Koen heeft, maar dat het zeldzaam en ernstig is dat weten we wel. Ik weet ook niet of ik nog snel een update zal plaatsen. Ze denken dat Koen het volgende heeft: [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]http://www.guillain-barre.net/[/FONT] Kortom, als het dat is dan is het flink kl*te. Maar we zullen er alles aan doen om Koen weer op de been te krijgen. Morgen horen we de uitslag, maar ik weet niet of ik het snel aan jullie kunnen weten. Zit er op dit moment echt even doorheen. Zoveel zorgen aan me hoofd...... Groeten, Kim
Jeetje wat heftig zeg. Ik hoop dat jullie heel snel duidelijheid hebben en dat het vooral mag meevallen. Dikke knuffel
Jeetje meid, dat is ff wat anders dan een op gezette keel/neus amandelen wat er eerst gezegt werd. Goed van jullie het door gezet hebben en dat jullie naar de HAP zijn geweest. Wens jullie veel sterkte...en een dikke knuffel aan Koen.
Och Kim wat erg voor jullie, wat zullen jullie je zorgen maken. Sterkte meid! Edit: ik heb even je link gelezen, en wat je hebt verteld komt wel overeen he? Pfff wat een ellende.
Hoi hoi, bedankt voor jullie reacties. Gisteravond hebben we de uitslag gekregen en het is inderdaad heb BG syndroom als eerder beschreven. Gelukkig zijn er verschillende varianten en is het ook heel verschillend hoe lang het duurt. Vandaag heeft Koen volgens mij best een goede dag. Hij kan zitten op een stoel en heeft lekker gespeeld. Ik zie wel dat hij de kracht in zijn handjes aan het verliezen is, maar dat hij kan zitten vind ook weer een vooruitgang. De komende dagen zit ik in het ziekenhuis dus kan ik heerlijk spelen met hem om voor afleiding te zorgen. Gelukkig mag me dochtertje ook komen dus dat is weer goed. Groetjes, Kim
heel veel sterkte en beterschap voor koen en jullie ook. hopelijk vallen jullie onder het percentage die volledig geneesbaar is
jeetje wat eng zeg , wat moet het moelijk zijn voor jullie zomaar uit het niets , gelukkig zijn er ook positieve verhalen op die site heel veel sterkte voor jullie
Hoi hoi, Weer even snel een berichtje. Koen ligt nog in het ziekenhuis en dat zal waarschijnlijk nog even duren, maar het gaat wel heel goed met hem. Ik zie langzaam maar zeker me oude Koen terug. Hij is ondernemend, ondeugend, volgt alles en kan heerlijk spelen. Ook zie ik vooruitgang bij hem. Helaas niet in de benen, maar daar gaan we zeker aan werken. Ik zie de toekomst weer een beetje zonnig tegemoet. Groetjes, Kim