Broertje is geboren

Discussie in 'Geboren' gestart door Lov23, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Eigenlijk zou hij vandaag met een natuurlijke kzsnede gehaald worden maar precies een week geleden om 21:30 braken opeens mijn vliezen.

Ik zat op de bank, voelde een harde schop en voelde het water stromen ... Jeetje mijn vliezen zijn gebroken! Mijn man sprong op en schrok van mij:D

Ik liep maar snel naar de badkamer om een hoop handdoeken te gebruiken, het vruchtwater stroomde eruit en het was veel! Misschien omdat hij in stuit lag dat het er makkelijk uit kon stromen.

Ziekenhuis gebeld... We moesten direct komen en opa en oma gebeld want die kwamen op de kindjes passen. Die lagen heerlijk te slapen en wisten dus nog niet dat ze de volgende dag een broertje erbij hadden:D

Aangekomen in het zk klaargemaakt, infuus, catheter (auw) ingebracht en aan de ctg. Weeën had ik onderweg naar het zk al en ik kreeg te horen dat we een uur moesten wachten want er was een spoedgeval.
    Prima. De weeën waren te doen dus ik lag relax te wachten. Als snel kwamen de weeen erg snel en toen het uur om was kwam de gyn, helaas nog een spoedgeval dus weer een uur wachten. Toen was ik een beetje boos hoor, maar goed geen keus.:)

Meer dan een uur voorbij en eindelijk kwamen ze ons halen... Natuurlijke kzsnede was helaas niet meer mogelijk door de spoedkzsnede. Jammer.

Aangekomen werd de ruggeprik geplaatst, deed echt geen pijn, ik ging liggen en het warme gevoel kwam idd opzetten in heel mijn onderlijf. Apart!

Even nog wachten en toen begonnen ze. Het duurde toch wel langer dan ik dacht. Na een hoop geduw en getrek want meneer was wat groot, werd onze zoon J.ulian M.iguel geboren om 1:32 hij huilde gelijk en alles was goed. Gewicht 4140 gram.

Opeens kreeg ik hem op mijn borst en kreeg ik een heerlijke warmtedeken. Toch een natuurlijke kzsnede :D super gyn van me!

Hij wilde gelijk aanhappen dus hop aan de borst. Hechten duurde door dit alles niet zo lang. Op de verkoeverkamer heeft hij ook de hele tijd op me gelegen, dit was zo mooi!

We mochten al snel naar de kraamsuite.... Alles was helemaal goed. Na 2 dagen mocht ik alweer naar huis en alles gaat super. Bv loopt en ik herstel vlot.

Onze zoon is geboren.... Het mooiste mannetje wat we ooit gezien hadden. Wat zijn we trots op onze kleine man.. Sorry papa maar ik heb een nieuwe liefde in mijn leven:D

2. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Hier nog een keer gefeliciteerd!
    En die laatste zin.... Prachtig!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je....

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Gefeliciteerd Lov!
    En wat een fijne ervaring zo te lezen. Heerlijk dat het met een keizersnede ook zo kan gaan.

5. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Gefeliciteerd!!! :)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ER14 ja idd.... Het was gewoon super!

Dank je!

7. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Gefeliciteerd Lov! Fijn dat je keizersnede toch zo'n goede ervaring is geworden!
    We waren op dezelfde dag uitgerekend jij en ik, en nu zijn we ook nog eens op dezelfde dag bevallen ;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat leuk :D bij jou ook alles goed gegaan?

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wat een mooi verhaal!!!

Ben blij voor je dat het toch is gegaan zoals je graag wilde, incl de borstvoeding!

Nu lekker genieten van je nieuwe grote liefde :D

10. soeee

soeee Niet meer actief

Geweldig, gefeliciteerd!! Ook super dat je borstvoeding goed loopt :)

11. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    hier is alles ook goed gegaan, eerder ingeleid wegens hoge bloeddruk. Vorige keer was ik ook ingeleid en dat was echt geen pretje, maar deze keer viel het echt 100% mee! En de borstvoeding loopt ook heel goed.. niks te klagen dus!
    Fijn dat onze ventjes het zo goed doen!

12. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Oh wat een mooi verhaal...
    Krijg er helemaal kriebels van om onze kleine vriend te gaan ontmoeten!!
    Nog een paar weekjes wachten!
    Wat vinden de zusjes er van??

13. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Wat een mooi bevallingsverhaal! Zo zou ik m'n ks ook wel willen hebben. Nogmaals gefeliciteerd met je kleine man, geniet van je nieuwe liefde!

14. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!

15. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!
    Wat fijn dat je toch een mooie bevalling hebt gehad en je een natuurlijk ks hebt gehad!
    Nu lekker genieten van je nieuwe grote liefde! :)

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lov van harte gefeliciteerd!!

En zonen voor verliefd op te worden heh , heb ik ook met die van mij:D

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zussen zijn supertrots en het is ook alweer zo snel gewoon... Hij hoort er al helemaal bij hier.

Idd super dat de bv zo goed gaat, volgens het zk en de kraamzorg uitzonderlijk snel :D ben trots hahaha.

One of a kind ja die mannen he :D

Nova ik hoop het voor je want deze kzsnede gun ik iedereen!

Cowgirl nou super dat het deze keer beter ging. Scheelt zo veel als de bevalling goed gaat.

@de rest thx:D

18. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ahh wat fijn dat het zo goed is gegaan!
    Gefeliciteerd!!

19. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Lov! Gefeliciteerd met jullie zoontje!
    Wat leuk! En wat een mooie naam!

20. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    wat heb je uiteindelijk toch nog een mooie bevalling gehad lov!
    nogmaals gefeliciteerd en geniet van je mannetje

Deel Deze Pagina