Wat hebben/hadden jullie op het verlanglijstje voor de tweede verjaardag van jullie zoon/dochter staan? Zal misschien komen doordat hij net heel erg verwend is met cadeautjes door Sinterklaas, maar kan niet zo heel veel bedenken. Zelf hebben we al een cadeau (een loopfiets), maar de opa's, oma's, tante's, vrienden etc. vinden het wel fijn om een lijstje te hebben.
Ze hebben met Sinterklaas gekregen (en krijgen ze morgen) Verkleedkleren Keuken en Keukenspulletjes Gepersonaliseerd boekje Nijntje educatief vliegtuig Fp vliegtuig Dvd woezel en pip Pop Vis spel Bumba knuffel met geluid Bumba laptop etc..
Wij hadden voor onze zoon een nieuwe kamer en een bumba knuffel van 90cm. Van mn schoonouders kreeg hij een tafeltje en twee stoeltjes (kritter? van ikea). En verder had ik gevraagd: - buitenspeelgoed zandbak - stoepkrijt - vingerverf - hippie skyppie (niet gehad maar staat er voor volgend jaar weer op) - voorleesboeken -zwembandjes - muziekinstrumentjes Scheelt natuurlijk wel dat onze zoon in de zomer jarig is,daarom al dat spul voor buiten. Met dat tafeltje en de stoeltjes was hij denk ik nog het meest blij. Hij wil alleen nog maar aan zijn tafeltje zitten met zn fruit en koekje enz!
Nijntje verstoppertje Nijntje laptop Duplo Magisch Tekenbord Puzzels Bambino loco Nu krijgt ze spel koetje boe ook heel leuk!
Wat misschien leuk is: - nijntje speelt verstoppertje - spelletje Knappe Koppen of Dierenvrienden - stickervellen - keukentje - klei (play doh setje) - bolderwagen - verkeerskleed met auto's en stoplichtje - duplo (hier het populairste speelgoed) - krijtbord - voorleesboek Of vraag ze een kleinigheidje en geld zodat je in de zomer iets kunt kopen dat bij zijn interesse dan past (zodat je dat bv bij een trampline, zand- en watertafel o.i.d.) kunt leggen.
duplo knutsel spulletjes klei (groot favoriet) fisher price picknick mand eerste smartphone puzzel voor de rest veel poppen dingetjes
Hier zondag een jarig mannetje en ik krijg nu ook steeds de vraag wat hij wil maar ik begin ook inspiratieloos te worden. Morgen krijgt hij natuurlijk ook canailles dus ik weet het niet goed meer. Van ons krijgt hij de toet toet garage plus twee auto's, mijn ouders, broer en zus hebben de Lego duplo trein en van so krijgt hij de autoambulance die bij de garage hoort. Verder heb ik duplo, knutselspul en auto's gevraagd. Van een vriendin krijgt hij een kleikoffer en ik heb wat speelgoed voor het voorjaar gevraagd, als dat nu überhaupt te krijgen is....
Onze zoon wordt zaterdag 2. Zelf hebben we de Duplo trein gekocht. Van zijn grote broer krijgt hij een kleine muursticker van Bob de Bouwer. Van één opa krijgt hij de Disney gouden boekjes die je bij het AD kan bestellen. Verder staat er op het verlanlijstje: SES Ik leer knippen puzzels kassa Knappe koppen spel klei stickers boekjes DVD Bumba uitbreiding voor Duplo trein rugzakje Nijntje Ik speel verstoppertje krijgt hij van Sinterklaas, lijkt me ook erg leuk voor die leeftijd.
Hier een knul die maandag 2 wordt. Wij hebben op het lijstje staan: -keukentje -spullen voor keukentje -aanvulling op duplo trein die we van nichtje hebben overgenomen -loco bambino -nijntje verstoppertje heeft hij voor sinterklaas gekregen -puzzles w&p en bumba verschillende grootte stukjes -bumba paraplu -groot nijntje stickerboek Ik ben benieuwd wat hij gaar krijgen, hij krijgt van ons een loopfiets. Wat trouwens ook erg aanslaat hier is de bosch accuboortol, hij vind hem geweldig!
Hier was het o.a.: keukentje Keukengerei Klei kinderstofzuiger memory garage pop boekjes lego duplo uitbreiding emmer en schepsetje voor buiten puzzels
Mijn 2 jarige dochter heeft gekregen voor haar verjaardag Quinny poppenwagen ChouChou pop Duplo creative cakes Duplo blokjes Duplo diertjes My Little pony kasteel My Little pony luchtballon My little pony losse paardjes Houten puzzel vormen
Dochter wordt pas in feb 2 maar zit nu al een beetje na te denken over kadootjes Van ons: poppenwagen en dekbed van hello kitty Lijstje: Poppenkleertjes Hello kitty knuffel Badverf Boekjes
Ik vind het ook heel erg moeilijk wat ik wil kopen voor z'n verjaardag. Over 2 weken wordt hij 2. Zat aan een werkbank te denken. Van Sint gekregen: Gereedschapskist Rugzak mickey Mouse Servies setje Mickey mouse Treinbaan Krijtbord Boomhut Playskool (favouriet) Autootjes