voortekenen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door SoulaLouise, 25 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulaLouise

9 feb 2015
    8
    0
    0
    Examenjaar HAVO
    Enschede
    Hoii,
    Ik ben nu 38.4 weken zwanger en super ongeduldig.
    Ik heb al een paar keer echt sterke voorweeën gehad, bijna constant harde buiken en al een paar weken extreem veel slijmverlies. Tijdens voorweeën voel ik mijn hart als een gek bonzen in mijn keel. Gisteravond voelde ik beweging achter mijn vagina leek het wel, in ieder geval echt diep in mijn bekken zeg maar.
    Mijn baby was echter maandag bij de vk nog niet ingedaald, maar lag wel met het hoofdje al naar beneden.
    Vannacht heb ik bijna geen oog dicht gedaan door aambeien. Ik heb er een paar maanden geleden last van gehad, daarna eigenlijk al heel lang niet meer. Heb ook niet echt moeite gehad met ontlasting of zo, de pijn kwam echt vanuit het niets... lig er al de hele dag mee, zalf helpt niet, supervervelend.
    Verder heb ik ook nog regelmatig hoofdpijn sinds een week, mijn bloeddruk is echter nog steeds laag. Al deze symptomen maken me zo zenuwachtig, kunnen het voortekenen zijn?

2. daantjenvt

daantjenvt Actief lid

19 nov 2009
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb al vier weken voorweeen, de laatste dagen wat minder moet ik zeggen en ik ben morgen 41 weken. Kindje is al 2 weken helemaal ingedaald.
    Vorige week hebben ze gekeken of ze de boel in het ziekenhuis was opgang konden helpen, helaas 0 ontsluiting en dat terwijl dit mijn tweede zwangerschap is :(
    Dus of het voortekenen zijn, geen idee ik hoop het voor je bij mij iig niet

Deel Deze Pagina