Zoon mee naar eerste echo? Ja of nee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamaleonie, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Ik ben eruit, neem hem niet mee. Mocht het 20 juli goed zijn dan kan hij altijd later nog een keertje mee.

Bedankt voor jullie meningen.

2. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    wij hebben het niet gedaan bij onze 2e zwagerschap.. En gelukkig maar.. hij pakte namelijk niet goed uit.. hartje was gestopt..dus anders had ze veel verdriet gezien.. daarbij zou ze het ook niet fijn hebben gevonden dat iemand bij mama tussen de benen zit haha. Maar als je een goed gevoel hebt dan zou ik het gewoon doen! mijn dochter is 2 dus dat is ook wel anders dan een 4 jarige.

gr. Jvd1

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn dochter is wel meegeweest, en was er de vorige keer ook bij toen het niet goed was. Mijn dochter is 2,5 en snapte er nog niet veel van, we hadden ook nog niet echt uitgelegd dat er een baby in mama's buik zat.
    Ze vond het ook niet gek ofzo dat het inwendig bekeken werd, ze zat gewoon lekker bij papa op schoot rond te kijken.
    Deze zwangerschap heb ik wekelijks echo's, en ze gat ook steeds mee, behalve als het op dagen is dat ze toch al naar het kdv moest :)

4. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Heel verstandig. hoe leuk het ook kan zijn, wij kregen ook minder leuk nieuws...

Deel Deze Pagina