Stout zijn op school.

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by HooyoShimbir, Jun 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Haay,

Hoe gaan jullie mee om als je uit school je kind haalt en je hoort van de juf of meester dat ze iets stouts gedaan hebben? Ik praat altijd in de auto dr over met dr. Maar de meester heeft ookal straf gegeven dus wil er niet te lang over doorgaan want ze heeft immers haar straf al gehad.

Ze is nogal makkelijk te beinvloeden dus we leren haar elke keer dat ze
    Nee moet zeggen als een kindje iets stouts wil doen en daar mn dochter bij wil gebruiken. Vorige keer zei een meisje "kom we gaan leker jokken de hele dag op school" toen heeft ze gelukkig gezegt dat ze dt niet gaat doen want dat is stout en mag niet.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Idd ze hebben hun straf op school al gehad. Ik bespreek het thuis en probeer ze weerbaarder te maken zodat ze er niet altijd in mee gaan.

Nu zijn onze middelste en jongste niet echt meelopers eerder "leiders" en zijn ze niet echt uit op kattenkwaad dus dat scheelt.

Onze oudste is wel erg beïnvloedbaar en moed eerlijk zeggen dat dat altijd wel een puntje is gebleven.

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Tja ik laat dat op school en na schooltijd begint weer een leuk, nieuw moment. Er dienen zich genoeg situaties thuis voor waarin ik mijn dochter kan leren wat wel/niet mag en hoe ze met bepaalde situaties kan omgaan.

Share This Page