Mijn zoon heeft smalle voeten. Nu wil ik vast sportschoentjes met klittenband kopen. Welke kan ik het beste nemen, scapino, van haren of anders?
Bij mijn zoon, die ook erg smalle voeten heeft, pasten die allemaal niet. Te breed. Ik ben met hem naar de winkel gegaan en heb ze daar gepast. Dat werkte het beste.
Die standaard klittebandschoenyjrs... Zijn exact hetzelfde of je ze nou koopt bij scapjno, van haren of de Schoenenreus Dus als dat de enige opties zijn zou ik voor de goedkoopste gaan Bij ons droegen letterlijk alle kleuters die gympjes bij de gymles trouwens. Wij moeten ook weer nieuwe na de vakantie.
Wij hadden hetzelfde probleem. Overal gepast maar die van van Haren zijn echt een stuk smaller en passen perfect. Gymschoen - vanHaren Schoenen
Normaal heb ik altijd die Scapinodingen of van de Schoenenreus, maar laatst waren ze hier in ons stadje daar overal uitverkocht in het wit en zwart, ze hadden ze alleen nog in het roze. Toen maar bij de sportwinkel van die dingen van Adidas ofzo gehaald, waren wel 2 x zo duur, maar sluiten mooi aan. Heb ze ook eens bij de Action gezien, die waren breed.
Hier ook van die goedkope. Meestal van de van haren. Alleen nu bij maat 35 is het lastiger vinden. Bij de scapino lagen sport gympen voor 10 euro in een bak naast die dunne klittenband dingen. Die bevallen ook goed, en net iets steviger voor een 6 jarige.
Hmmmm heb de schoenenreus schoentjes bekeken maar was nog niet heel tevreden. Helaas trekpleister voorbij gelopen. Vlgd week nog maar eens een poging....