zoon onhandelbaar

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door ALeV84, 11 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. my1969

my1969 Actief lid

26 aug 2009
    216
    17
    18
    amsterdam
    Nou, staat toch echt in je topic van 23 november 2014, dat je je man vreselijk zat bent vanwege zijn gokverslaving en dat hij vaak stomdronken thuis komt. Als je dat geen alcoholverslaafde wil noemen,wat dan wel? Lees je eigen topic maar terug zou ik zeggen.
    De waarheid is hard zeggen ze.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja de overgang ook zo te lezen, mijn hemel.

3. my1969

my1969 Actief lid

26 aug 2009
    216
    17
    18
    amsterdam
    Spijt me voor je, maar zit lekker nog lang niet in de overgang, hihi.

4. Koon

Koon Niet meer actief

Maar wat kom je eigenlijk precies doen in dit topic?

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Als dat het niet is, ben je een persoon met een heel naar karakter.
    Ik zou me anders niet kunnen voorstellen waarom iemand het nodig vind zo'n reactie te plaatsen in dit topic, behalve iemand die het nodig heeft om iemand anders neer te halen om zichzelf beter te voelen.

Sorry ts voor het vervuilen van je topic, maar ik moest gewoon even reageren.

6. my1969

my1969 Actief lid

26 aug 2009
    216
    17
    18
    amsterdam
    TS moest een keer de waarheid horen, daarom was ik even in dit topic. Fijne dag nog.

7. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Zo he jij hebt nog al lef om iemand zo de grond in te boren.
    Jou leven is kennelijk zo perfect dat je het nodig vindt om, om je heen te meppen..
    Zielig hoor.

Tuurlijk heeft ze geprobeerd er uit te komen met haar man. Je doet veel voor iemand waar je van houdt. En je wilt het niet opgeven voordat je alles hebt geprobeerd.

Als je zelf niet in de situatie hebt gezeten als TS, dan heb je niet het recht om te oordelen. En dan nog is het nog altijd haar keuze wat ze met het advies doet.

Ik snap sowieso niet waarom mensen het op het forum nodig vinden om de ander tot de grond toe af te branden omdat er niet naar de adviezen wordt geluisterd.

TS ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Goed zo! Assertief zijn hoor, laat je niet afschepen. 😊

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik denk dat TS nu ook wel tot de ontdekking is gekomen dat ze niet altijd de meest verstandige beslissingen heeft genomen, daar zal ze zich waarschijnlijk toch al wel verschrikkelijk schuldig over voelen. 😔

Maar er zijn nu eenmaal drie kindjes die recht hebben op een gezonde en gelukkige jeugd dus beter opbouwend advies dan een paar trappen omlaag lijkt mij. 😑

10. ohmydarling

ohmydarling Actief lid

15 jan 2015
    175
    6
    18
    NULL
    NULL
    Het is maar goed dat jij in de wereld bent om de "waarheid" te vertellen. Vooral jij want je kent TS zo goed! :x:$ Ik vind dit persoonlijk gewoon rel-gedrag. ;) En andere er op aanspreken wanneer ze in een grappig topic schrijven dat ze de zwitsal ergens moeten steken. :(

11. mumija

mumija Niet meer actief

Rust. Creëer rust voor je kind. Zal niet meevallen zo in de vakantie èn een scheiding in volle gang èn een baby erbij...

Je schrijft dat hij op school veel rustiger is. Hij heeft daar orde en regelmaat. Vaste regels en vaste planning. hij weet wat er komen gaat.

Misschien hangt er thuis toch een spanning? Hij reageert heel heftig op zijn vader zeg je. Ik denk dat zijn vader veel te onvoorspelbaar is voor hem (adhd). De hele situatie nu natuurlijk; dan is papa er wel, dan weer niet (logeert bij een vriend), geen vaste planning van de dag ivm vakantie, baby erbij wat natuurlijk al een hele verandering is.
    Ik heb het met je te doen want ik snap dat hij heel je energie opvreet zo. Goed wat je onderneemt! Misschien eens naar een kinderpsychiater of speltherapie?
    Ik denk dat hij veels te veel prikkels krijgt die hij niet kan verwerken. Ik denk ook niet aan Tourette maar aan ADHD of een informatieverwerkingsprocesstoornis. En dat in combinatie met wat jullie nu doormaken is teveel voor hem.

Ik ken wel een kinderpsychiater die ik kan aanbevelen..woon in Brabant. Heel veel sterkte en succes met je zoon.

12. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    jeetje zeg wat vervelend, ik herken je verhaal deels ( indien nieuwsgierig zie mijn nieuweste topic) en snap dat dit vreet aan je. Heb je CB al geprobeerd?

hier hebben wij een dag ritme schema, maar helaas veranderd dat het niet luisteren en gillen om alles niet.

heel veel sterkte!!

13. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw

Zou het wellicht kunnen zijn, dat je als zwangere je best kwetsbaar kan voelen?
    Emotioneel? Uit balans? Er speelt zoiets als hormonen...
    Dat je daardoor niet altijd in staat bent om grote beslissingen te nemen?

Wat ben jij hard zeg...."eigen schuld dikke bult" of zo?:)

14. IkTara

IkTara Actief lid

13 mei 2011
    190
    63
    28
    Ik weet nog dat je vorig jaar topics had geopend over je man en jullie problemen.
    Als je nou eerder de scheiding in gang had gezet was dit misschien allemaal niet gebeurd, nee je wilde eerst je kindje nog baren.
    Misschien dacht je stiekem dat alles nog goed zou komen met je man als de baby kwam, maar helaas dus.
    Beetje je kop in het zand gestoken.
    Nu zit je met alle ellende. Vervelend.
    Je hebt niet geluisterd naar alle goede raad die destijds is gegeven door de dames hier.
    Ik hoop dat je nog snel en makkelijk uit deze situatie kan komen,
    Maar lijkt me moeilijk met ook zo een alcohol verslaafde man.
    Succes gewenst!

Jeetje wat een onnodig harde reactie zeg. Hopen op verbetering mag niet? Advies vragen of informatie vragen betekent nog niet dat iemand dat klakkeloos moet opvolgen.
    Wij staan niet in haar schoenen en kunnen niet oordelen (vind dat trouwens bij alles zo, waarom moet iedereen altijd zo ver-be-oordeelt worden..... Iedereen wil het beste voor zichzelf en haar kinderen. Ik wens je veel sterkte en steun toe TS.

15. my1969

my1969 Actief lid

26 aug 2009
    216
    17
    18
    amsterdam
    #55 my1969, 7 sep 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2015
    Hoe is het nu TS, je hebt al lang niet meer gereageerd!

16. Peppa

Peppa Actief lid

14 aug 2015
    155
    0
    16
    Amai ik lees vol intresse dit topic en lees dan jou apparte berichtje...
    Heb het overigens gemeld...

TS veel sterkte in deze heftige situatie.
    Ik hoop dat de rust iets terug gekeerd is nu het school terug begonnen is .

17. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Dit klinkt wel heel erg schijnheilig na je eerdere gemene reacties.
    Met verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen je dacht komt, laat ik weer es lekker rare reacties gaan posten???:$
    Je hebt je zegje gedaan, hou je er dan nu lekker buiten!

TS, veel sterkte!

18. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Even een update ☺

Onze grote draak gaat sinds 3 weken naar school en hij is weer 'normaal'. Dat vloeken, driftbuien, pesten etc. Niks meer van over:(

Ok hij is dominant, erg druk, pittig karakter en heel soms floept er een gek woordje uit zijn mond (zoals kut of fuck you), dan kijk ik hem even aan en hij zegt gelijk sorry. Papa is inmiddels ook weg sinds 2 weken. Het lag dus toch echt aan verveling en aan de aanwezigheid van zijn vader (die dus ook adhd heeft). Ik heb zijn werkjes op school gezien (groep 3) en zag allemaal krulletjes. Dus ja hij doet het super nu, zowel thuis als op school. Afspraak bij de kinderarts heb ik dan ook weer afgezegd omdat hij nu een heel ander kind is dan een paar weken geleden.

Met mij gaat het ook super nu. Mijn zoon doet weer normaal en ik heb een eigen ritme met mijn 3 kids. Ok het is zwaar maar als je je gelukkig voelt, dan neem je dat alles voor lief. Nu nog mijn financieen op orde zetten. Ik moet toch tijdelijk bijstand aanvragen, maar ik wil wel zo snel mogelijk aan de slag. Eerst even een paar maandjes tot rust komen ;)

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Fijn meid en succes! Komt allemaal wel goed!

20. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Fijn dat het beter gaat!

Deel Deze Pagina