zoon op de eerste hulp

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door dorisn, 5 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Gelukkig mocht hij toch mee naar huis. Goed teken hoor dat hij praatjes heeft.
    Hoe is het vannacht gegaan?
    Ons zoontje heeft een keer een flinke schuiver met de fiets gemaakt. Zijn halve gezicht lag open. 's Avonds ook op de seh gezeten met hem. Maar mocht gewoon mee naar huis met wekadvies.
    Maar door alle indrukken en het late naar bed gaan was hij bijna niet wakker te krijgen. Dus zo'n wekadvies lijkt makkelijk, maar is heel intensief.
    En nu waarschijnlijk een lekker knorrig mannetje omdat hij niet lekker door mocht slapen ;)

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    De eerste keer wakker maken duurde wel ff, hij sliep zo vast. Heb hem op de wc gezet (liep hij zelf slapend naartoe), daarna op ons bed gezet en toen we hem heel streng toespraken werd hij goed wakker. De keren daarna ging het gelukkig wat makkelijker.
    Nu is hij lekker met de duplo aan het spelen. Hij heeft nog wel wat hoofdpijn dus we houden hem goed in de gaten.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Geef hem wel voldoende rust en niet teveel tv kijken.
    Onze oudste zoon heeft het ook gehad na een botsing op het schoolplein waarbij die buiten bewustzijn is geweest.
    Ik heb hem een week thuis gehouden en het heeft echt even geduurd eer hij weer helemaal de oude was.
    Moeilijk kunnen concentreren en zijn schoolwerk leed er ook onder.
    Het is nu 9 maanden geleden en hij heeft er verder niets aan overgehouden.
    Ik was best huiverig voor chronische hoofdpijn want zo ken ik best wat voorbeelden in mijn omgeving.
    Heel veel beterschap.
    Ik schrok me toen ook wezenloos toen ze vanuit school belden dat ik met spoed moest komen.

Deel Deze Pagina