Begrafenis.. Raar om iemand mee te nemen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Neeltje1986, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden..

Deze week hebben wij een begrafenis van een familie lid. Mijn man wordt enkele dagen hiervoor geopereerd en de kans zit er dus dik in dat hij niet mee kan.

De begrafenis is niet om de hoek, het is een uur rijden. Op zich zou ik dit normaal alleen rijden. Alleen heb ik erg veel last van voorwee-en, waardoor ik deze trip nu liever niet alleen maak. Daarbij komt ook nog eens dat ik het niet zo zie zitten om alleen te rijden met dit weer.

Helaas kan ik niet met andere familie mee rijden, hen auto 'zit al vol'.. (ben het zwarte schaap van de familie ;))

Nu heeft een vriendin aangeboden om mee te gaan, zodat ik er toch heen kan en zij evt. het stuur over kan nemen als ik het niet trek.

Maar.. Is het raar als ik een vriendin als 'back up' mee neem?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee hoor helemaal niet

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vind het echt niet raar als je iemand mee neem die je over kan nemen.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Nee hoor, ik zou dit een mooie oplossing vinden om toch te kunnen gaan!

Lieve vriendin heb je!

En gecondoleerd!

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nee hoor zou het gewoon doen is toch fijn dat ze het wil doen ook, je gaat jah neit voor je lol erheen. dus gewoon zo doen hoor. erg lief van dr en toch fijn voor jou.

gecondoleerd.

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Gecondoleerd.

Ik zou je vriendin gewoon meenemen. Ik denk dat men ook wel begrijpt dat je als hoogzwangere dat stuk niet meer alleen rijdt en iemand meeneemt.

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik vind het ook niet raar als je iemand mee neemt.

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Bedankt voor jullie reacties :)
    Nu maar hopen dat mijn familie er ook zo over denkt..
    Maarja, het is het een of het ander!
    Bedankt meiden :)

9. Classic

Classic Niet meer actief

nee hoor, ik heb het ook gedaan! de familie leden vonden het alleen maar fijn dat ik het zo had opgelost

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Vind het helemaal niet raar, maar juist super opgelost! Ik geloof zelfs dat ik zou kijken hoe graag ik naar die begrafenis zou willen......om met 36 weken zwanger nog zo;n eind te rijden, emoties meemaken.....pff...
    Sterkte!

11. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Heb het gedaan bij het overlijden van een klasgenoot omdat ik het geestelijk niet echt aankon, iedereen vond het fijn dat er nog iemand kwam om een "laatste eer" te brengen.

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

als je familie jou al niet mee wilt nemen omdat jij -zoals je zegt- het zwarte schaap bent, dan hebben zij het recht niet om daar een mening over te vellen.

sterkte iig!

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
  14. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Nee is zeker niet raar. Mijn oma is in augustus overleden. En toen ze nog in het ziekenhuis lag en bekend was dat ze dat weekend zou overlijden had mijn nichtje een vriendin meegenomen. De hele familie was daar wel maar zij vond het fijn dat haar vriendin er was voor steun. Haar vriendin is ook bij de crematie geweest. Niemand van onze familie vond dit raar, terwijl wij dit meisje nog nooit eerder hadden gezien. Dus nee ik vind het zeker niet raar, eerder verstandig van je zodat je ook niet alleen terug hoeft te rijden. Het is toch altijd heftig zo'n dag.

Veel sterkte

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Klinkt als een goed plan. Sterkte!

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Bedankt meiden!
    Die hele lieve vriendin gaat donderdag mee. Heb daar straks wel even mijn familie op de hoogte gebracht. Ze vonden het een prima idee en waren 'blij' dat ik er toch bij kon zijn..

17. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Op verzoek TS gesloten.

Deel Deze Pagina