Hoi meiden.. Deze week hebben wij een begrafenis van een familie lid. Mijn man wordt enkele dagen hiervoor geopereerd en de kans zit er dus dik in dat hij niet mee kan. De begrafenis is niet om de hoek, het is een uur rijden. Op zich zou ik dit normaal alleen rijden. Alleen heb ik erg veel last van voorwee-en, waardoor ik deze trip nu liever niet alleen maak. Daarbij komt ook nog eens dat ik het niet zo zie zitten om alleen te rijden met dit weer. Helaas kan ik niet met andere familie mee rijden, hen auto 'zit al vol'.. (ben het zwarte schaap van de familie ) Nu heeft een vriendin aangeboden om mee te gaan, zodat ik er toch heen kan en zij evt. het stuur over kan nemen als ik het niet trek. Maar.. Is het raar als ik een vriendin als 'back up' mee neem?
Nee hoor, ik zou dit een mooie oplossing vinden om toch te kunnen gaan! Lieve vriendin heb je! En gecondoleerd!
nee hoor zou het gewoon doen is toch fijn dat ze het wil doen ook, je gaat jah neit voor je lol erheen. dus gewoon zo doen hoor. erg lief van dr en toch fijn voor jou. gecondoleerd.
Gecondoleerd. Ik zou je vriendin gewoon meenemen. Ik denk dat men ook wel begrijpt dat je als hoogzwangere dat stuk niet meer alleen rijdt en iemand meeneemt.
Bedankt voor jullie reacties Nu maar hopen dat mijn familie er ook zo over denkt.. Maarja, het is het een of het ander! Bedankt meiden
nee hoor, ik heb het ook gedaan! de familie leden vonden het alleen maar fijn dat ik het zo had opgelost
Vind het helemaal niet raar, maar juist super opgelost! Ik geloof zelfs dat ik zou kijken hoe graag ik naar die begrafenis zou willen......om met 36 weken zwanger nog zo;n eind te rijden, emoties meemaken.....pff... Sterkte!
Heb het gedaan bij het overlijden van een klasgenoot omdat ik het geestelijk niet echt aankon, iedereen vond het fijn dat er nog iemand kwam om een "laatste eer" te brengen.
als je familie jou al niet mee wilt nemen omdat jij -zoals je zegt- het zwarte schaap bent, dan hebben zij het recht niet om daar een mening over te vellen. sterkte iig!
Nee is zeker niet raar. Mijn oma is in augustus overleden. En toen ze nog in het ziekenhuis lag en bekend was dat ze dat weekend zou overlijden had mijn nichtje een vriendin meegenomen. De hele familie was daar wel maar zij vond het fijn dat haar vriendin er was voor steun. Haar vriendin is ook bij de crematie geweest. Niemand van onze familie vond dit raar, terwijl wij dit meisje nog nooit eerder hadden gezien. Dus nee ik vind het zeker niet raar, eerder verstandig van je zodat je ook niet alleen terug hoeft te rijden. Het is toch altijd heftig zo'n dag. Veel sterkte
Bedankt meiden! Die hele lieve vriendin gaat donderdag mee. Heb daar straks wel even mijn familie op de hoogte gebracht. Ze vonden het een prima idee en waren 'blij' dat ik er toch bij kon zijn..