Jeetje! Wat erg!!!!! Ik zit hier zelf met een reflux kindje waarvan demaaglediging niet goed werkt! Maar als ik dit zo lees dan denk ik pff dan valt het bij ons allemaal nog mee! Meis heeeeeeel veel sterkte, goh wat een vreselijke onzeker tijd!
Wat heftige situatie!! Heel veel sterkte gewenst en hoop dat je zoontje goed geholpen zal worden... Dikke knuf!
wat er zeg voor je kleine man!! Ontzettend sneu dat ze door zoveel ziekenhuis ervaringen moeten op een jonge leeftijd, en als ouder zijnde gaat je dat ook niet in de koude kleren zitten. Ik hoop dat hij er snel weer bovenop komt en dat straks met de bevalling alles voorspoedig zal verlopen zonder complicaties
Jeetje, meid, wat een vreselijke situatie voor jullie! Hopelijk wordt je zoon snel geholpen, want 3 dagen zonder eten kan toch niet? Wat bevallen betreft: kan zijn dat je lijf aanvoelt dat nu niet de tijd is om te bevallen.... En anders ben je inderdaad in goede handen! Slim om alles mee te nemen.... Heel veel sterkte!
Heftige situatie, veel sterkte toegewenst en hopelijk gaat het snel beter met de kleine , en dat het goed gaat met je bevalling!
O meid, wat heftig allemaal! Voor jullie allen! Heb zelf soortgelijk meegemaakt. Gelukkig bij ons goedgekomen in de zin van dochter uit het ziekenhuis en daarna pas zelf bevallen... Weet hoe stressvol het is... Wil jullie dan ook heel veel kracht en sterkte toewensen. Hopelijk lukt het je om toch rust te nemen voor jezelf en af en toe wat ontspanning te hebben, hoe moeilijk het ook is. Hopelijk lukt het de artsen gauw je zoontjes sonde op de juiste plaats te krijgen, arm ventje! Heel heel veel sterkte en liefs