huilen met voeden

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door schaapie123, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

onze dochter heeft sind een paar dagen dat ze bij bepaalde voedingen, vooral die van 10 uur savonds, maar vandaag ook om 4 uur smiddags de fles gewoon niet tot zeer slecht pakt, veel huilt met gevolg de fles weer niet neemt, als ze hem dan el pakt erg gulzig gaat drinken wat resultaat in of hoesten/verslikken of janken
    savonds is zowiezo een ramp van tien tot 1 snachts, veel krampen, heel veel huilen, heb al druppels van vsm (drinkt hypoallergeen van nutrilon)
    de ene keer drinkt ze de fles goed leeg, soms extra en soms laat ze wat staan vaak 20cc maar dat vind ik acceptabel, als ze echt honger houd krijgt ze gewoon extra

2. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    hoi hoi,

ik snap je zorgen en frustratie, de kleine van ons deed dat ook.
    Hij had ook erg veel kramp dan ging hiij erg hard zuigen aan mn borst (kreeg hij toen nog) zodat de kramp wat minder wordt.
    de druppels van vsm zijn idd handig, misschien kun je ze op een speentje doen?
    sommige voedingen ging hij erg hard huilen en een beetje raar doen (kan t slecht uitleggen). ik heb toen de kraamzorg gebeld, bleek meneertje ver in zn mondje spruw te hebben doordat we de eerste dagen onze pink in zn mond hadden gedaan. medicijntjes sloegen vrij snel aan en door de speen (steeds uit te koken) en hem erop laten sabbelen was het al een stuk minder. hij dronk zn fles tenminste rustig.

kijk eens goed in zn mondje, kan tot een aparte kleur glans tot witte puntjes zijn.

succes!

Deel Deze Pagina