Wil toch nog een kleinigheidje doen met kerst voor de kindjes en nu leek een abonnement mij wel leuk. Ik dacht dat je van topmodel een tijdschrift had, maar daar kon ik niks over vinden. Hebben jullie ideeen? Ze is echt een meisje meisje. Dacht zelf aan de volgende, wat zijn jullie ervaringen? Tina Penny (maar niet echt super paardengek ofzo) Meiden (te jong misschien nog) Donald Duck
Topmodel zijn alleen losse nummers. Tina bevalt hier heel goed. Donald duck lezen ze oude van hun vader en die vindt de oudste ook heel leuk.
Ah dank je! Tina kan dus al wel. Daar neig ik toch wat naar nu. Mijn dochtertje leest ook oude collectie Donald Duck nu, vindt ze ook leuk verder.
Tina kan op zich wel, ja, al vind ik 7 daar inderdaad wel nog vrij jong voor. TopModel is volgens mij enkel los te koop, bij de AH en de Bruna ed. Katrien Duck bestaat ook nog als alternatief van de Donald Duck. Of National Geographic Junior of Quest Junior, maar zijn natuurlijk weer een heel ander soort bladen. Evenals Wild van Freek en Zo zit dat.
Mijn dochter is lid van het WNF en dan krijg je 10 x per jaar zo’n blad voor kinderen, de Tamtam, vindt ze geweldig. Al moeten dan wel net daar hun interesse liggen. Verder de Donald Duck wekelijks voor zoon en dochter. Ik heb nog eens een stapeltje tweedehands Inkies gekocht. Geven ze niet meer uit, maar wel een leuk blad voor meisjes van 8. Tina interesseert haar niet.
Mijn dochter is 8 en ook lid van de Tina. Ik heb hem eerst 1x gehaald om te kijken of ze het wat vond en ze vond hem meteen helemaal fantastisch. Ik dacht eerst ook dat ze er misschirn wat jong voor was, maar blijkbaar had ik een ander beeld bij de Tina (of is het blad de afgelopen jaren veranderd). Heel onschuldig allemaal over lipgloss, YouTubers, ed.
Leuk! Ik denk dat ik dat ook doe. Gewoon eerst een los exemplaar en als ze het leuk vindt een abonnement afsluiten.
Hier een abonnement op de Donald Duck. Hij wordt altijd meteen gelezen als hij door de brievenbus komt!
Ik had ‘bijna 8’ in m’n hoofd zitten. Maar goed, 8 vind ik ook jong ervoor. Die van mij laat ik het nog niet lezen tenminste...maar die is wel paardenfan, dat scheelt, dan heb je andere opties. Maar misschien heb ik ook wel een verkeerd beeld van de Tina.
Ik denk dat ik eerst een Tina voor haar koop en kijk of dat wat is en sowieso een Donald Duck abonnement afsluit. Dat vindt de oudste ook nog wel leuk en de jongste straks ook wel denk ik.
Ik heb het even opgezocht en het blad is bedoelt voor meiden van 8 tot 12 jaar (Tina begeleidt ze naar de puberteit"), dus echt te jong zal ze niet zijn
Deze tijdschriften vindt mijn dochter (8 jaar) leuk: - Penny - Dolfje Weerwolfje - Donald Duck - Dierenvilla - NG Junior - Tina Proefabonnement op Kidsweek is ook leuk.