Hi, mijn zoontje wordt over 2 weken 1 en iedereen vraagt aan mij " heb je een lijstje" Pff moeilijk. Wat zijn nu echt leuke autootjes om mee te spelen. De toettoet hebben we al van dochterlief. Iemand ideeën?
Wheelies autootjes van Fisher Price Little People? Zoef Zoef dieren van VTech? Deze zijn als het goed is ook te combineren van het hele Toet Toet verhaal van VTech.
Ja, die van Vtech! Die hebben wij ook en daar zit een liedje in en een paar dingetjes die de auto zegt, echt super leuk!! 'Ik ben een snelle racer, kijk me eens gaan snel over de baan, race met me mee' zingt die onder andere. En onze zoon zit dan vrolijk mee te "dansen"
jaaa ik ben lang op zoek geweest, maar geweldige autootjes gevonden: babywheels. Er zijn 2 verschillende dozen en er is een mini transporter. 5 autootjes voor 9,99. Ik haal ze bij toychamp: Bekijk bijlage 420391
Dank je wel voor het meedenken. Die "baby wheels" kende ik inderdaad nog niet. leuk! Zouden deze ook leuk zijn? Lijkt me dat deze wel echt goed kunnen rijden enz Brio, race auto | Baby en kleine kinderen | Hebbes in Speelgoed
Deze vind ik (en mijn jongens ) ook erg leuk, maar weet niet of ze nog verkrijgbaar zijn: Tonka Chuck Mini 5 Pack 566763