Zijn die sprongetjes nou echt tot ongeveer 1,5 jaar of toch langer. Mijn zoontje wordt deze maand drie en sinds een week is hij weer ontzettend moeilijk met alles. Hij wil niet eten, niet slapen en zooooo ondeugend. Nu ik zo denk hebben we af en toe van zulke periodes wat dan een paar weken duurt en dan verandert hij weer in een lief jongetje. Heeft hij nu weer last van zo'n sprongetje ofwel groeien/ontwikkelen of zijn die sprongetjes nu echt voorbij. Vroeg het me gewoon af
De jongste van bijna 2.5 doet nu het zelfde. Soms geen land mee te bezeilen. Probeer de weg te volgen die je altijd volgt. Er blijven altijd periode.s komen waar van je denkt wanneer houd het eens op. Nooit helaas.
Tuurlijk, er blijven ontwikkelingssprongen komen en fases met lastig gedrag. Rond 3 jaar heeft mijn dochter er ook last van gehad ja
Ja hoor het was een sprongetje, want hij is weer een lief kindje en duidelijk aan hem te zien dat hij weer een stukje is gegroeid, mentaal. Woedeaanvallen zijn voorbij maar wat is hij opeeens bijdehand Af en toe lult hij me zelfs uit en weet ik geen antwoord te geven, wel grappig om te zien. Ook heeft hij geleerd dat als hij savonds geen zin heeft om te slapen, hij gewoon weer naar beneden kan lopen en lkkr verder kan spelen met zijn speelgoed. Zo zijn we sinds een week twee uur bezig om hem in slaap te krijgen. Eerste dagen wist ik echt niet hoe ik dit moest aanpakken, maar nu merk ik dat als we hem consequent in bed terugleggen (zonder te overdrijven minstens 50 x op een avond) hij het op een gegeven moment wel opgeeft. Pfoeeeeeeeh hij houdt ons wel flink bezig de laatste dagen, maar aan de andere kant is hij ook heel grappig om te zien met zijn nieuwe kunstjes