Dames, Voor de tweede keer heeft mijn zoontje last van bultjes op zijn buik. Ik kan niet echt herlijden dat het van iets te eten komt. Wat hij krijgt heeft hij al vaker gehad. Hij heeft het nu wel weer sinds dat het weer warm is buiten. Zouden het warmte bultjes zijn? Hij krijgt ook sinds kort heel soms een danontje. Maar ik zelf drink ook best veel meld producten dus een koemelk allergie kan het toch niet zijn?
Het zit trouwens echt op zijn buikje. Tot onder zijn tepeltjes zeg maar. En er zitten ook wat bultjes onder zijn kin en achter zijn oortjes.
Die van mij heeft het ook gehad (zag er het zelfde uit in ieder geval). Als je er overheen wrijft (voel je ze niet tot bijna niet) en ze trekken dan even weg omdat je de huid aanraakt. Ik ben even naar de huisarts geweest, maar was niets bijzonders volgens hem. Mijn zoontje had ook geen koorts of zo en was gewoon alert. Als je het niet vertrouwd even langs de HA gaan. Succes Jille
Hanne heeft dat ook als ik haar insmeer met bepaalde olie of als ik kleding van haar niet uitwas voordat ik 't haar aantrek.
huh dat heeft mijn zoontje nu toevallig ook. aangezien hij de zesde ziekte al had gehad, ben ik ervan uitgegaan dat dit de vijfde ziekte is. en inderdaad.. hij heeft nu koorts dus eerst koorst en paar dagen later deze bultjes= de zesde eerst bultjes en daarna koorts =de 5e ziekte succes!
als hij over ene paar dagen koorts krijgt zou t de vijfde ziekte kunnen zijn. En anders denk ik toch in de trant van warmteuitslag of allergische reactie? (warmteuitslag kan best nu met t weer van gisteren!)
toen ik de foto zag dacht ik meteen aan warmte puistjes. die heb ik vroeger ook gehad. ik denk dat dat het is maar ik zou toch voor de zekerheid even langs de ha. gaan. blijven de puistjes of trekken ze ook weer weg? maddi heeft er ook een beetje last van maar na een koel badje trekken ze weer weg. hij heeft er ook niet zoveel.
oooh Liam zit helemaal onder die bultjes echt overal behalve onder zijn luier,, hier zijn het gewoon warmte pukkeltjes en gaat vanzelf over. vooral met warm weer komen ze opzetten.. liefsz
Mijn zoon heeft een aantal weken geleden hetzelfde gehad. Eerst die vlekjes, toen koorts. Vlekjes trokken ook naar voetjes en handjes. Beterschap!
M'n dochtertje had dit ook nadat ik Zwitsal eucalyptusolie gebruikt had in haar badje. Mss iets anders gebruikt qua wasmiddel, wasverzachter of badolie?
als hij geen koorts heeft zou ik ook denken aan warmtebultjes. Heeft hij het als het warm weer is? Of misschien anders een allergische reactie op bijvoorbeeld wasmiddel? gebruik je wat anders?
Nee gebruik geen ander wasmiddel. Krijgt niks anders dan normaal te eten. Maar hij heeft inderdaad zeg maar overal waar luier zit geen bultjes. Het zit echt op zijn buikje en een kleine beetje in zijn nek. De vorige keer is het na een paar dagen weer weggetrokken. Ik denk dat ik het maar even afwacht. Hij lijkt er namelijk geen last van te hebben. Echt super bedankt voor al jullie reacties.
Hier had Iris vrijdag toevallig precies het zelfde heb je toevallig je zoontje ingemeert met zonnebrand Ik had Iris vrijdag ingesmeerd en had precies de zelfde bultjes nu heb ik andere zonnebrand spul gebruikt en heeft ze er geen last meer van ..