Mijn dochter heeft uitslag op de achterkant van haar been gekregen. Het leek eerst op puistjes maar later werd het groter. Er zijn nog een paar kleine en 1 grote. Weet iemand wat dit kan zijn?
Ziet eruit als waterwratjes. Hebben mijn kids momenteel ook. Kan lang duren voordat het weg gaat. Is een virus.
Waterwratjes idd doet de ha helaas niks aan... Onze oudste begon die is er nu een jaar vanaf heeft 2 jaar geduurd... Ondertussen de middelste meid heeft het een ongeveer 1,5-2 jaar bij geduurd nu nog 3 en helaas veel diepe putjes/littekens gelukkig alleen aan de rechterkant en alleen op haar arm buik en rug... De jongste zit er nu middenin sinds een paar maanden maar die heeft ze echt overal ook haar gezicht helaas dus hoop dat het geen littekens worden... Als ze gaan ontsteken kun je er een gelpleistertje op doen om verdere besmetting te proberen te voorkomen maar meestal werkt dat niet... Ik hoop dat de jongste ervan af is voor de baby komt...
Lijkt op een waterwratje... Mijn zoon had ze ook,en het werden er steeds meer.. Hij had er last van en krabde veel. Ik ben ze gaan wassen met betadine scrub zeep zodra ze rood werden dus bijna open gingen...langzaam werden het er steeds minder en in zeer korte tijd waren ze helemaal weg. Nu is er niks meer te zien gelukkig op wat kleine littekens na.
Ik zag vandaag dat mijn zoontje het ook heeft gekregen op zijn arm.. Morgen toch even naar de kinderarts om zeker te weten en voor een geruststelling.
Dit zijn overduidelijk waterwratjes.Mijn oudste kinderen hebben ze ook gehad.De oudste in combinatie met eczeem en de middelste in haar hals en kreeg ze ook in gezicht. Ze waren toen ook ineens weer verdwenen maar soms kunnen ze wel een jaar blijven bestaan.Ze moeten er weerstand tegen opbouwen.Ze zijn overigens alleen besmettelijk voor een ander door het vocht wat in de wrat zit.
Jep, waterwratjes! Goed balen, want kunnen er flink veel meer worden en ze kunnen heel lang blijven zitten. Je kunt er alleen niets aan doen. Mijn zoontje zat eronder en pas na dik 1,5 jaar gingen ze weer weg.