denk zwanger te zijn maar heb bloedverlies gehad

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door hopendemama, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopendemama

13 dec 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,
    Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ik zwanger ben door alle kwaaltjes die ik al opgemerkt heb.(opgezwollen buik, steekjes, bubbeltjes in zij, grotere borsten, een heel ontwikkelde neus,krampjes na het eten) Heb nog geen test gedaan omdat dat net nog te vroeg zal zijn.
    Mijn nod was normaal 9januari maar heb 5 en 6 januari helderrode bloedingen gehad het was heel weinig vergeleken met mijn normale menstruaties (normaal heb ik na 30min al een nieuw maandverband nodig en duren ze minstens 4dagen) nu 2 bandverbanden op de ganse dag en dan maar een vlek van een duimlengte) 7januari nog een beetje bruine vlekjes en velletjes bij het afvegen.
    Normaal heb ik ongelooflijk veel buikpijn en nu helemaal niet alleen die bubbeltjes in de buik.
    Vandaag heb ik nog steeds een opgezwollen buik, pijn in onderrug, steekjes in vooral rechterzij maar dan iets meer naar de navel toe, als ik erop duw dan voelt het hard en doet het nog meer pijn, steken in borsten met momenten, nog steeds grote borsten.
    Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben ondanks die bloedingen?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als je denkt dat je zwanger bent en je hebt veel minder bloed verloren dan normaal bij een ongesteldheid, dan zou je een test kunnen doen, dan weet je het zeker.

Mirjam

3. hopendemama

13 dec 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb een week geleden een test gedaan omdat de symptomen alleen maar erger werden. De test was negatief. Heb ondertussen nog steeds de symptomen en sinds een paar dagen heel veel plakkerig slijmverlies. Wat kan dat allemaal betekenen?

Deel Deze Pagina