Zoon thuis zittend of staand laten plassen?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door bunchy, 8 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook vrij apart moet ik zeggen. ik zal man noch zoon verplichten zittend te plassen.

Gaan jullie dan ook elke keer controleren of je zoon echt netjes op de pot zit?

2. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Mijn man plast ook zittend, hij plast met zo'n ferme straal dat hij de pot zowat in tweeën plast dus als hij gaat staan zitten de spetters overal. Ik hoefde niet eens meer te zeggen/vragen of 'ie zittend plast, dat had z'n ex-vrouw 'm al aangeleerd haha.

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Nou dit inderdaad. Al staat 'ie op zijn hoofd tijdens het plassen, dat moet hij weten

4. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Als hij de boel verder maar wel schoon maakt haha
    Mijn vriend zit ook, maar meer omdat hij dat zelf fijn vind. Ga dat echt niet dwingen of zo, lekker zelf laten weten. XD

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zitten!

Gelukkig doet mijn partner dat uit zichzelf. Heb nu drie kerels in huis - ga dat er mooi in houden. Na twaalf jaar zittend plassen verdienen ze hun eigen smartphone ofzo; weet ik veel. Kun je facebooken tijdens het plassen. Whatever.

Inderdaad; buiten tegen een boom mag je staand piesen, maar wel buiten de bebouwde kom want ik heb geen zin in boetes. Verder op plekken waar het niet anders kan (piesbakken) of in vieze ruimtes... Maar thuis ga je maar lekker zitten.

6. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Mogen ze lekker zelf bepalen, wat kan mij dat nou schelen?

7. susy26

susy26 Niet meer actief

Hihi moest wel lachen om dit topic😊 maar hier gewoon staand en ook al zouden ze zitten , dat moeten ze zelf weten.

8. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik heb geen zoons, maar bezoek zeg ik wel altijd dat ze moeten zitten. Check ik ook even voor de zekerheid natuurlijk.

9. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Mijn man zit alles behalve onder de plak:D, maar goed wegens mijn gezondheid maakt hij vaak zelf schoon dus ja nu ziet ie zelf ook dat wanneer er andere mannen zijn geweest hier en de boel versmeren hoe ontzetten frustrerend het is;), dus ja.
    Tevens vind mijn man het veel ontspannender om te zitten.
    Zoonlief MOET zitten, tuurlijk doet hij het soms stiekem staand, is gelijk te zien. alles zit er dan onder bah.
    Dus tja.

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Zittend. Hij heeft een tijdje staand geplast, maar dan was ik 5x per dag aan het dweilen. Richten, mikken en plassen gaat nog niet samen.

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Alsof ik niks beters te doen heb dan elke dag de complete wc schoon te gaan maken :(

En bij zoon na elke plasbeurt...

12. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik heb nog nooit spetters naast de pot zien liggen, dus ik denk dat hij; of normaal kan richten, of omdat hij het zelf schoonmaakt.

Ik sta er wel een beetje te kijken hoor, ik had echt geen idee dat er vrouwen zijn die zich daarmee bemoeien! haha

13. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Haha ik doelde meer op het op zijn kop staan piesen. Dat lijkt me toch wel een kledder boel worden XD

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

:$:$:$ dat meen je toch niet hoop ik? Dus als er een kennis op bezoek is die gebruik wil maken van het toilet, zeg jij gewoon dat hij moet zitten? En daarna doe je een soort van controle rondje? Moet toch niet gekker worden zeg :$

Hier wisselt het: de ene keer staan ze de andere keer zitten, maar doorgaans staand. Als het niet goed gaat pakken ze zelf een sopje met een doekje.

De jongste, die heel klein is, laat ik bewust staand plassen, omdat hij anders steeds op een krukje moet klimmen om op het toilet te komen. Ik mag hem sinds mijn operatie niet meer tillen dus kan hem niet zo op en af van het toilet halen. Voorheen liet ik hem zitten, maar dat is voor nu geen optie meer.

15. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Zitten!

Gelukkig deed mijn man dat al voordat ik 'm leerde kennen. Hij had een tijdje alleen gewoond dus dan leer je snel als je zelf ook schoonmaakt.

Zoontjes plassen ook zittend, net als mama EN papa.

Buiten en onderweg plassen ze staand.

16. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Haha, nee joh! Was een grapje :D Ik denk niet dat ik nog bezoek zou krijgen in dat geval :D

17. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Voor degenen die het raar vinden dat een man 'moet' zitten, het is echt veel hygienischer. Mijn man moet het niet maar van zijn geloof hoort dat zo. Bezoek verplicht ik niks dus die mogen zelf weten hoe ze plassen, maar als die weg zijn zie ik gelijk Of er staand geplast is. Misschien verschilt per tegels maar hier zie je dan echt wel spetters.
    Dus dan gaat er ook gelijk een doekje over de wc.
    Ik vond het in het begin ook wat raar, maar nu vind ik het veel beter.
    En onder de plak omdat de vrouw liever heeft dat d'r man zit?? Dat is ook erg overdreven

18. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Hij mag het wel, alleen mag ie daarna ook de wc schoonmaken, en daar geeft ie geen zin in. Dus als ie wil dat ik de wc's bij houd, mag hij toch zeker wel z'n bijdrage leveren, niet?

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

ooooooh ik dacht al, hahaha

20. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Mijn man zit, zo heeft hij dat thuis geleerd. Handig, scheelt gespetter.

Deel Deze Pagina