Nou ik zal dan nette goed richtende heren hebben maar onze zoon die staat altijd. Ik heb nooit plas op d grond of bril. Wel verplicht ik iedereen om na een grote boodschap de pot weer netjes achter te laten.
Die toon weer van sommige, niet mama's wil maar vrouw wils is wet houding...brrrrrr. Denk dat man staand plast, zie hier en daar wel eens een druppel maar er liggen geen hele plassen plas op de bril of grond of muur Zoontje zit nog maar garandeert niks, regelmatig hangt z'n piemeltje niet goed
Hier staan mijn man en onze zoon. Ach ik heb er geen problemen mee. Mijn man maakt elke dag de toiletten schoon
Eerst stond vriend altijd. Sinds 3 jaar wonen we in een nieuw huis en op onze vloertegels in de wc zie je echt alles. Geen dikke plassen natuurlijk, maar toch kleine spettertjes. Dus heeft ie na 3 dagen daar wonen zelf besloten te gaan zitten.
Sorry hoor, maar mijn vent die plast netjes met de bril omhoog en wanneer die knoeit, pakt tie ff een doekje om het schoon te maken. Er liggen standaard van die sanitair doekjes op het toilet. Daarnaast haal ik standaard een doekje over het sanitair dagelijks. Ik heb het over het feit dat het op deze manier tegen de mannen gezegd wordt en niet over de zoons. Ik zou het persoonlijk echt niet tof vinden wanneer mijn man mij gaat vertellen hoe ik me op de wc moet gedragen. Ik quote jou even, maar dit is mijn reactie op iedereen Maargoed, nogmaals ieder zijn ding.
Mijn man plast staand. Heb nog nooit spetters op de muur of vloer gezien dus hij zal of goed kunnen mikken of het schoonmaken. Ik word vierkant uitgelachen als ik hem serieus ga vragen of hij even zittend wil plassen. Mochten wij een zoon krijgen is dat hetzelfde, al wordt er geplast vanuit handstand, als de pot maar schoon is bij vertrek.
Tja die van jou pakt dan een doekje... En ik vind vragen wat anders dan verplichten he. Het gaat ook om het rekening houden met elkaar, we zijn een gezin in 1 huis, als iedereen doet waar ie op dat moment zin in heeft dan kan je beter alleen gaan wonen.
Misschien is dat mijn geluk dan ja haha. Maar ik zou echt uitgelachen worden als ik hem ga vertellen hoe hij moet plassen. Logisch ook, zou ik namelijk zelf ook doen 😁
Nee maar serieus als ie het niet zou schoonmaken en je kind of jijzelf gaat daarop zitten, dan is dat toch smerig? Of haal jij voor je toiletbezoek een doekje erover heen?
Ik geloof dat er iets mis ging, miste een stukje 😊 Natuurlijk moet je rekening houden met elkaar, dat doet die van mij dan dus blijkbaar in de vorm van een doekje pakken als hij geknoeid heeft.
We begonnen zittend, maar dat is teveel gedoe. Hij wil dan namelijk, om goed te kunnen zitten, al zijn onderkleren uit. En dan nog plast hij vaak alles onder. Na een poosje heb ik hem een keer staand laten plassen en dat was voor beide partijen een stuk relaxter. En geen geknoei.
Waarom zou je niks kunnen zeggen? Wanneer een vrouw haar maandverbanden open en bloot in een prullenbakje gooit mag de man daar toch ook iets van zeggen. Idem voor theezakjes in de gootsteen, dopjes op de tandpasta, flostouwtjes in de gootsteen of oorstokjes her en der enz
Ja als tie het niet zou schoonmaken wel, maar dan vraag ik of tie het wel schoon maken en dan vertel ik hem niet hoe hij moet plassen 😉
Ja, maar het maakt toch niet uit hoe hij plast haha. Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoelde meer dat sommige zeiden; mijn vriend MOET van mij zittend plassen, daar ging het mij om.