Kaylin is uiteindelijk om 1.30u gaan slapen. Doodmoe in de auto. We konden haar zo overleggen in haar bed. Om 4.30u is ze even wakker geworden, maar ging weer slapen toen ze haar speen had. Om 6.30u werd ze weer wakker en heeft ze haar papfles gehad. We hebben haar tussen ons in gelegd en ze is om 10.15u pas weer wakker geworden. Wie zei dat je met een baby nooit meer kon uitslapen? Ze had gister extreem veel prikkels (vuurwerk vond ze fantastisch trouwens), ook omdat overdag al heel anders ging dan normaal, dus vandaag doen we heerlijk rustig aan. Ze is nu boekjes aan het 'lezen' en heeft net een muziekconcert op tv gekeken. Dat vindt ze heerlijk en van muziek kan ze heel rustig worden, of juist heel uitbundig gaan dansen. De katten hadden ook niet veel last van het vuurwerk, dus ons nieuwe jaar is prima begonnen (tevens met 3 poepluiers trouwens, door alle hapjes die Kaylin gister toegestopt kreeg )
Allemaal veel geluk gewenst in 2016! Hier heerlijk rustig gehad. Met zn drietjes thuis. Dochterlief sliep overal door heen. Vandaag langs familie, dat vond ze geweldig. Spelen met andere kinderen... morgen weer ff een rustig dagje. Vakantie bijna voorbij en woensdag wordt ze al één jaar.......! Voor mijn gevoel is het oud&nieuw met dikke buik nog maar zo kort geleden, tgaat bizar snel.
Hier een ziek mannetje. Hele dag aan mama hangen en ook alleen op/bij willen slapen. Ook heel onrustig. oogjes zijn ontstoken, koorts en ook nog eens een verstopping. Arm kind. Vanmiddag wel een klein hard keuteltje maar we wachten nog op de explosie! Doordat ik dus veel heb bankgehangen met zl had ik mooi tijd om op jacht naar een nieuw doekje te gaan.. en heb wat moois weten te scoren. Binnenkort komt er een oscha starry night romeo (50%katoen en 50%henneo) mijn kant op.. ben zo blij hihi. Had zl vandaag ook veel in de doek maar vind een 10kg voor langere tijd toch aardig zwaar worden met een katoentje.. Lig nu ook al in bed met mijn kacheltje van 41.6graden..pfff warm hoor..
Arm kind! Maar met 41.6 zou ik de dokter bellen. Sowieso boven de 40 graden. Je bent ook op jacht geweest in de oscha sale? Ik heb de Oscha Sakurasan Shore besteld met zijde en katoen. Ik heb hem helaas nog niet binnen. Heb het idee dat de douane hem vasthoudt, want de 29e is hij ingecheckt in Amsterdam. Gelukkig verstuurt Oscha vanuit de EU. Binnenkort ga ik een consult rugdragen doen. Ben benieuwd. Met mij wiebelbaby lukt de fwcc soms zelfs niet, dus geen idee hoe ik een ruck voor elkaar wil krijgen (uppy scarf zal misschien nog lukken). Genoeg jargon voor de niet dragers haha. Kaylins 2e kies is net door. Ze hangt nu iets minder aan mij en is veel vrolijker. Ook raced ze de kamer rond met de loopwagen. Ben benieuwd wanneer ze dat zonder wagen gaat doen. 2 januari zijn we op de nieuwjaarsborrel van familie geweest. Toen we binnenkwamen was ze heel schattig volgens iedereen. Toen we 2 uur later weggingen een pittige tante en dat terwijl ze zich voorbeeldig gedroeg! Ze heeft alleen geprobeerd om het tafelkleed van de tafel te trekken, maar ik had een half uur daarvoor al gewaarschuwd dat ze dat ging proberen. Baby's zijn ook zo voorspelbaar
Hoogte van de koorts zegt niets bij die kleintjes.. ze kunnen met 38.3 wel veel zieker zijn dan 41,9.. t lichaam erkend een virus en gaat meteen in de aanval waardoor de temperatuur snel kan oplopen. Als t langer dan 3 dagen aanhoud of ze er suf bij worden dan wel bellen.. rugdraagconsult is wel aan te raden.. ik doe gewoon de ruck (moet wel met de supermanzwaai anders wil zl niet en armen eruit)en en knoop tibetaans af.. wil binnenkort de double hammock oefenen. Ik heb niet in de oscha sale gekocht.. tweedehands en al lekker fluffy.. hou niet van stugge doeken en was bang dat ie dan bleef liggen haha. .
Ben met Riff naar HA geweest.. keelamandelen zijn ontstoken dat heeft hij nu een drankje voor gekregen.. Morgenochtend belafspraak om te overleggen hoe het dan is en of er verder wat moet gebeuren.
Lianne91@ Sterkte met je zoontje! Hopelijk knapt ie gauw weer op! Volgende week vrijdag onze kleine man alweer 1 jaar. Wat gaat het hard zeg!
Volgens mij komt er bij mijn zoontje weer een sprong aan. Hij heeft net een potje eten (we waren uit eten), een potje fruit extra en een fles van 150+5 allemaal leeggegeten. En nog wilde hij niet lekker gaan slapen. Gelukkig slaapt hij nu wel. Nou maar eens kijken hoe hij morgen wakker wordt.
Dus je hebt je baby voor t laatst naar bed gebracht tvt.. morgen mag je haar er als dreumes uithalen! Alvast van harte met je kleine grote meid en een dag vol vreugde gewenst.
Gefeliciteerd Tvt! Je hebt nu een dreumes in huis! Hopelijk ga je een mooie dag hebben. Hier helaas en meisje dat de longen uit haar lijf hoest. Collega van mijn vriend had hem aangestoken en hij Kaylin. Vannacht heeft ze tussen ons in gelegen. Ze hoestte zichzelf steeds wakker en tussen ons in valt ze sneller weer in slaap
Dankjewel allemaal! Ze reageert echt leuk op de cadeautjes. Wijst alles weer aan, deslinger, cadeautjes... handjes geven is ook erg leuk...
Fijn dat je meissie zo heeft genoten tvt. Wij zitten nog in dubio wat te doen met zn verjaardag. Enerzijds zijn wij van t spontane.. iedereen is welkom. . Maar geen verplichting. We zien dus wel wie wanneer komt. Anderzijds willen we niet de hele dag die drukte.. is niet goed voor Riff en zelf heb ik de energie er ook niet bepaald voor..(kan me t laatste nachtje doorslapen niet meer heugen.. in de zs sliep ik erg slecht vanwege bekkenklachten en maagzuur en daarvoor ook al maanden slecht slapen vanwege trauma(therapie))
Het is toch normaal dat je even belt vooraf wanneer je welkom bent? Dan kun je ook bij het spontane bezoek aangeven 'liever dan en dan ivm middagslaapje/boodschappem etc'. Ik heb wel zin in de verjaardag. Kaylin vindt de zoef zoef kip helemaal fantastisch en ze krijgt de baan erbij. Ik probeer via marktplaats nog wat extra zoef zoef spullen te kopen voor een leuke prijs maar is nog niet gelukt. Het uitpakken vindt ze sowieso leuk, want dat was met sinterklaas en kerst ook een groot succes! Ik ben benieuwd hoe jullie kinderen het scheuren met papier vinden
Het scheuren met papier is hier niet zo'n groot succes. Hij vind het niet echt heel leuk. De cadeautjes die eronder uit komen zijn veel leuker. Dat was tenminste met Sinterklaas zo. hoe dat straks met zijn verjaardag gaat moeten we nog even afwachten.
Twinkle.. bij ons word vooraf niet gebeld, meestal weten we t wel maar soms ook niet. Middagslaapje gaat hier nooit op t zelfde tijdstip daar kunnen n we dus weinig over zeggen. Uitpakken vind Riff wel leuk.. de cadeautjes had hij met sint en kerst weinig belangstelling voor. Papier is veel leuker.!! Hij is sowieso niet echt van t speelgoed.. een fles,handdoek,onderzetter of een luier (uiteraard schoon) zijn veel leuker. Als ze ons vragen wat ze Riff moeten geven zeg ik ook dat we liever kleertjes of geld hebben dan speelgoed gezien hij daar nauwelijks naar omkijkt.
Flessen zijn extra leuk met droge pasta/rijst/erwten. Dan maken ze ook nog geluid. Het is hier een van de favoriete speeltjes en ik had de tip van een vriendin die dezelfde ervaring had. Hier is het middagslaapje ook niet op een vaste tijd. Heb ik wel geprobeerd, maar dan blijft ze in bed staan en huilt ze omdat ze wil spelen
klopt hier ook verschillende dingen in de flessen. Maar we moeten de dop wel vastlijmen..want ons knaagdier krijgt hem met de mond open... Dat vaste tijd in bed heeft hier ook geen nut. Dan word de boel afgebroken haha. Hij gaat naar bed wanneer hij moe is.. oke nu hij ziek is slaapt ie bij mama,in bed wil hij niet