Hihi, herkenbaar! Niels was van de week heel zoet aan het spelen... dacht ik! Toen ik ging kijken wat ie uitspookte bleek ie een hele doos tissues leeggetrokken te hebben!
Ik ben echt zo blij dat we hier een stuk van de woonkamer hebben afgezet zodat hij kan spelen zonder kattenkwaad uit te halen. Anders is er hier niets veilig. Hij probeert bij opa en oma ook alles uit. Lekker alle stoelen wegslepen en proberen de hond of het konijn te vangen. Gelukkig zijn ze nu nog sneller dan hij. Maar hij probeert alles uit en alles gaat met een ondeugende grijns op zijn gezicht.
Hier komt één van de katten naar Kaylin toe. Ze kruipt er ook rustig achteraan en roept dan de hele tijd 'mauw mauw mauw'. Bij de honden van mijn schoonouders zegt ze 'woef' of 'waf waf', dus dat verschil weet ze heel goed. Ze is helemaal gek op de pup van mijn schoonouders en de pup op haar. Als ik haar daar breng 's morgens, kruipt ze eerst naar de benches om de honden gedag te zeggen
Hier is alles nog na en da. Hij probeert af en toe wel meer dingen te zeggen maar dat heeft minder zijn interesse. Hij is helemaal geobsedeerd door kleine handelingen met zijn vingers. Dingen oppakken tussen zijn vingers en ze dan bekijken (en weggooien). Heel leuk om te zien.
Hier gisteren de box weg gehaald, en gelijk verkocht! Hebben er nu een kindertafeltje neer gezet en een mand met speelgoed en een keukentje. Is gelijk een heel ander gezicht nu zo zonder die box. Echt weer een stap veder! Gisteren naar het CB geweest, en hij moest rozijntjes eten maar hij moest ze met een bepaalde manier oppakken met mijn handje pff... Zo'n onzin!!!
Wat een onzin zeg. Dat CB bij jou is echt vreemd. Dat heeft Kaylin echt niet hoeven doen. Sowieso heeft ze nog geen rozijntjes gehad, dus zou het daar niet mee eens zijn. Ze hebben wel gezien hoe ze gehalveerde mandarijnpartjes at, maar dat was omdat de bijeenkomst rond 'fruithaptijd' was. Wij geven trouwens af en toe de framboos/vanille rondjes van Ella's Kitchen. Vindt ze echt heerlijk. Ik noem ze altijd 'chipjes'. Ze zijn een stuk gezonder dan de meeste snacks en zolang ze niet beter weet, krijgt ze gewoon deze. Krijgen jullie kinderen diksap? Zo ja, welke? Thuis krijgt ze aangelengde verse sinaasappelsap, maar bij de oppas krijgt ze overdag nog 2 flessen melk en dan 's morgens en 's avonds bij ons ook nog. Daar wil ik eigenlijk vanaf en thee/water geven is blijkbaar lastig Ik wil alleen niet zo'n suikerbom aan haar geven. Ik kan het nu nog controleren, over een paar jaar, bij vriendjes en vriendinnetjes, niet meer.
Wat gek dat ze dan rozijntjes moeten eten daar. hier moest hij een puzzelstukje pakken. met zijn duim en wijsvinger dan zo'n pinnetje pakken met allebei zijn handjes. dat ken hij gelukkig goed dus dat was geen probleem. Mijn zoontje krijgt nog geen diksap. alleen maar water of een beetje slappe thee. maar als ze melk kunnen geven dan kunnen ze toch ook wel een beetje water geven? lijkt me niet heel moeilijk. Wij hebben bij het kdv ook maar aangegeven dat we het niet helemaal eens zijn met het koekje of de vanilleyoghurt in de middag. Hij krijgt nu dus komkommer, paprika of een stukje banaan. hij heeft nog echt niets nodig 's middags hij heeft dan niet echt honger.
Ja klop ze zijn ook raar hier haha. M'n vriend had gezegd dat ie het nog nooit op had, maar hij vind het hartstikke lekker rozijnen. We waren weer blij toen we daar weg waren. Onze knul krijg nog 3 x per dag flesje melk maar dat gaan we ook steeds minderen. En we gaan steeds meer met de pot mee laten eten. Oowja... dat mocht trouwens ook pas met 1 jaar met de pot mee laten eten. We hadden gezegd dat ie dat nog niet deed haha. Die vrouw zei dat mag je pas gaan doen als hij 1 jaar is geweest. Hij vind veel dingen hartstikke lekker! Hij eet vla/yoghurt met papa mee als hij dat eet. We zijn hartstikke tevreden over onze zoon! En ze vroeger ook of dat ie al kon zwaaien... dus m'n vriend zei: ja op zijn manier ja. Moest ze ook weer exact weten hoe pff...
Ik zou er ook niet mee akkoord gaan dat Riff op t CB een rozijntje moet eten. Kan hij echt wel, netjes tussen duim en wijsvinger.. zal dan t filmpje wel laten zien hoe hij rijst eet... korreltjes pakt hij netjes op.. Diksap krijgt hij ook niet. Naast de bv alleen water of thee. En heel soms een fruitsapje. Dit is dan puur fruit zonder iets toegevoegd. Hier gaat de box er nog niet uit. Zolang hij er nog dagelijks inzit blijft ie. Vind het wel makkelijk, zo kan ik even rustig maar de wc of was van boven halen. Hij heeft t meteen door als ik even weg ben en dan doet ie alles wat niet mag haha
Niels krijgt bij de broodmaaltijden melk en tussendoor sterk aangelengde diksap (biologisch diksap van AH). Water en thee wil hij pertinent niet. Als er 1 druppeltje diksap doorheen zit drinkt hij het ineens wel. Verder eet hij geen koekjes of andere zoetigheid, dus ik vind het wel prima.
Gisteren mocht ik niet met zl spelen. Elke keer als ik met hem wilde spelen dan werd er met een blokje gegooid en ging hij met zijn rug naar me toe zitten. Toen papa thuiskwam moest er ineens heel druk aandacht gevraagd worden en gespeeld worden. echt raar.
Ja daar heb ik dan vakantie voor. Ik hoop maar dat het komt omdat mama er toch wel is maar het was wel even zuur ja. Zeker nu ik na een drukke tijd weer meer tijd heb voor hem.
Lastig Little Man. Hier hebben we beiden vakantie. Maar hier is het ook al een hele tijd lastig. Ze is gewend denk ik dat ik door de weeks vaak bezig ben. Ze komt weinig naar mij toe, speelt lekker. Maar zodra ml beneden is, vliegt ze op hem af. Hij zit nu vaak ff beneden voor zn studie te werken, maar dan gaat ze constant aan zn benen jengelen. Ze weet gewoon dat hij haar sneller oppakt
Gelukkig hebben we volgende week allebei vakantie dan kan papa lekker spelen met hem. En van het weekend mogen alle opa's en oma's lekker spelen. Wie weet wil hij dan wel spelen.
Ik ben niet gelovig en word helemaal gek van die stomme kerkklokken! (leuk galgjewoord trouwens) Die klokken maken al de hele avond herrie. Gelukkig heeft Kaylin er geen last van. Ze was afgelopen dagen wat uit haar doen, zelfs de oppas meldde het, dus ik was bang dat ze ziek aan het worden was. Gelukkig bleek het een kies te zijn waar ze last van had. Dat was wel even zielig natuurlijk, maar het hoort erbij. Ze heeft nu 8 tanden en 1 kies De kleertjes voor de kerst liggen klaar, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. We gaan met die kleine dramaqueen brunchen bij Van der Valk, dus er is vast genoeg wat ze stuk kan maken
Onze knul heeft deze kerst een treinbaan gehad(een kleine) maar hij vodn er nog niet zo heel veel aan.... Vind het jammer dat die feestdagen allemaal erg dicht op elkaar zitten. 15-1 is ie ook jarig.
Iedereen vindt haar weer ontzettend schattig (is ze natuurlijk ook wel). Ze weet precies hoe ze mensen in moet palmen. Helaas is de verlatingsangst wel op zijn toppunt. Als ik even de gang in loop en we zijn in een vreemde omgeving, dan is het meteen huilen om mama. Komt ook wel weer goed natuurlijk en ergens is het ook wel heel lief. Kaylin heeft zich verder voorbeeldig gedragen tijdens de kerstdagen en heeft een nieuwe hobby: cadeaupapier scheuren
Hier een erg leuke kerst gehad. Ze was voorbeeldig. Proefde lekker mee tijdens het kerstdiner. Vandaag nog een verjaardag. Hier totaal geen last (meer) van verlatingsangst, op de verjaardag ging ze overal heen, trok zich op aan elke been die bij haar in de buurt was. Is toch ook wel makkelijk. Nu oud&nieuw nog en de week er op is ze al jarig.
Ps. We zijn de flessen hard aan het afbouwen. Alleen nog 1 voor ze s avonds slapen gaat. Maar madam lust dus geen gewone melk, maar wel karne melk. Moet niet gekker worden