Mijn zoontje is nu 15 maanden en kan sinds een maand lopen. Het valt me alleen op dat hij steeds wankeler op zijn beentjes wordt en hij valt echt om de haverklap. Hij speelt graag buiten dus je raadt het wel... lip kapot, neus en schaafplekken en bulten op zijn voorhoofd. Is dit normaal? Of zal ik ff langs de ha. Ik vind t zo erg om te zien en zo sneu voor m...
15 maanden is nog vroeg.Onze middelste liep met krap 12 maanden en viel ook heel veel.Met haar kon ik echt nog niet buiten lopen.Het moet natuurlijk niet zo wezen dat je een achteruitgang gaat zien want dan moet je wel even naar de huisarts. Kan ook gewoon een slechte coordinatie zijn omdat de hersenen volop aan het ontwikkelen zijn. Gr Ingrid.
Hoort er allemaal een beetje bij. Ze groeien heel snel en moeten continu "aanpassen". Zeker nu ze net beginnen te lopen! Zie het als "leren fietsen", dat is ook steeds met vallen en opstaan.
Bij onze oudste hadden we periodes dat hij opeens heel veel en vaak viel. Nou werd hij al onderzocht op een stofwisselingsziekte en waren wij dus al super ongerust, gelukkig heeft hij die (Ws) niet... ..maar de ka zei toen, als kinderen groeispurten hebben komt hun punt van evenwicht weer te verliggen, waardoor ze weer dat punt moeten zien te vinden, vaak vallen ze dan weer veel vaker. Klonk logisch ... Hier valt de jongste ook om de haverklap, alleen loopt hij nog niet los, maar dat is een stuntpiloot daar hou je gewoon je hart bij vast...klimgeit
Dankjulliewel voor de reacties. Ben een beetje gerust gesteld... als ik toch weer ga twijfelen ga ik ff naar de arts. Aan de schoentjes kan t trouwens niet liggen want hij loopt nu alleen maar op blote voeten