pfff volgens mij is mijn dochter in de puber tijd beland.... zo vroeg...??? volgens mij wel! Haar gedrag is om je haren uit je hoofd te trekken... ene moment zit ze lekker bij je... en ander moment veranderd ze in een monster!!!!! ze heeft ineens veel haargroei op armen en benen.. en onder der armen zie je wat lichte haartjes komen... en mijn kleine meisje... krijgt borstjes je ziet echt van die kleine schijfjes onder de borstjes zitten en vergrote tepeltjes.... maar ze is 7.... april word ze 8.... wat moet ik hier nu mee???? wat moet ik met die woedeaanvallen.... ga ik er tegen is is het niet goed... negeer ik het is het ook niet goed??? moet ik hier mee naar de huisarts? ze is nog zo jong... dalijk word ze nog ongesteld... voor ze 8 jaar is.... pfff meer mama`s met ervaring met hun jonge dames????
't Is in het Engels: Adrenarche - Wikipedia, the free encyclopedia Het beschrijft heel aardig waar je dochter doorheen gaat momenteel. Succes ermee!
pffuu vind het zo lastig... denk dat ik toch een afspraak ga maken bij de huisarts.... maar 1 oorzaak kunnen we weg schrapen.. ze heeft geen overgewicht haha
Succes meis. Ze is wel erg vlot met nog maar 7 jaar. Misschien kunnen ze het nog tegen houden? Maar denk niet meer. Ze gaat wel te vroeg de pubertijd in met zeven. Z.n 2 jaar te vroeg denk ik.? Hoe oud was je zelf toen je je zelf ging ontwikkelen van meisje naar vrouw was je ook eerder dan het gemiddelde?
ja ik was zelf ook wel jong ik was rond de negen toen ik borsten kreeg (toen nog borstjes) en was net 11 toen ik voor het eerst ongesteld werd.. dus op zich ook wel vroeg maar lindsey is wel heel vroeg.. wel loopt ze met alles voor.. zowel haar mentale ontwikkeling als haar lichamelijke ontwikkeling... toen ze baby was al.. bv lopen achter een karretje met 9 maanden, los lopen met 11 maanden, zindelijk met 21 maanden verder is ze ook heel lang voor haar leeftijd.. ze is 7 en is nu 1.43 zwaar is ze niet ze is 33 kilo nu .. dus het zou ook niet aan overgewicht kunnen liggen.. en knap ik zal zo jou topic ook eens doorlezen
Ik zou toch even langs de huisarts gaan. Ik heb zelf Ook internet afgespeurd omdat onze dochter van 7 ging transpireren. Op zo'n jonge leeftijd kan dat voor best wat problemen zorgen.
Ik zou idd naar de huisarts gaan. Het kan zijn dat er iets niet goed gaat met dr hormonen. Ze is nog zo jong!!