mijn zoontje is nogal breed gebouwd en veel slaapzakken zitten hem veel te krap over de schouders. aangezien een slaapzak een erg simpel ontwerp is, ben ik van plan om zelf een paar slaapzakjes te maken. ik ben al bij een paar stoffenwinkels geweest maar wat ze daar hebben is echt super lelijk of niet echt leuk voor kids. maar waar zijn leuke kinderstofjes (online?) te koop? wie heeft leuke links?
Ik had wel een site gezien met allerlei stoffen voor kleding maare dat was allemaal met bloemtjes. leuk voor als je een meisje hebt maar niets voor een jongen. Had niet eens gezien dat het gordijn stof was, sorry!
als ik een meisje had dan had ik idd al heel veel leuke stofjes gezien, zowieso veel leuke bloemstofjes. voor jongens is het vaak heel drukke stof met tractortjes enzo, ik vind dat zelf echt niet om aan te zien. ik zoek ook nog wat leuke stofjes voor dekbedovertrekjes, maar dat wil ook nog niet echt lukken. ook hier, had ik maar een meisje
Heb je al op de markt gekeken? Daar heb ik een aantal maanden geleden de meest leuke stofjes gekocht om kussens van te maken voor de kinderkamer. Ik vond daar meer 'kinderstof' dan in de winkels.