Ik zoek inspiratie voor jongens kapsels. Mijn zoontjes hebben allebei steil haar. Ik kom al snel uit bij korte stekels. Dus zou graag wat anders willen of leuke kapsels met korte stekels.
Hebben ze dik op dun haar? En hoe oud zijn ze? Mn zoon heeft vrij dik haar en ik vind lang haar altijd wel leuk staan. Eens kijken of ik ene foto kan vinden.
Niet zo goed te zien hoe het van achteren en de zijkant zit, maar achteren is het lang, maar geen matje en de zijkant is wat springeriger en naar achteren tot iets over de oren.
Mijn oudste heeft een tijdlang een hanekam gehad over het hele hoofd, nu weer een kuif, dus alleen bovenop. Mijn andere zoontje heeft nu een vrij lange kuif en ik ben ook aan het twijfelen of ie er weer af moet en dus net als zijn grote broer, of dat ik hem nog even verder laat groeien. Ze zijn beide niet geschikt voor een lang kapsel. de oudste heeft er te dun haar voor en de tweede heeft het heel snel warm, dan zweet ie zich een ongeluk en dan lijkt lang haar me maar plakkerig en warm. Ik zal even een foto zoeken.
Zoon heeft een kuif, maar iets opzij, dus niet recht voorop en dan in een puntje. Achter en zijkant ultrakort. Hij heeft heel dik haar, veel kruinen, en net als bij storm zweet hij snel.
Bij de jongste is de kuif een beetje ingestort Hij was al druk aan het spelen geweest. De tweede foto is de oudste, toen nog met hanenkam all-over. Nu dus alleen nog bovenop.
Leuk! Bedankt voor de reacties. Ze hebben allebei veel maar slap steil haar. Oudste is 3 jongste is bijna 2. Ik ga binnenkort maar eens met ze naar de kapper misschien hebben die nog leuke ideeën.