groeipijn en paracetamol?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Amfy, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

arme kereltje is alweer voor de 7de avond op rij weer wakker van de pijn in zijn benen.
    hoewel ik niet z'n paracetamol gever ben vind ik het heel erg zielig hij heeft echt pijn. nu ook weer net boeven zijn enkels (en dus groeischijf)

hij is de afgelopen paar maanden van 103 naar 115 cm gegaan en tuurlijk is dat heel snel dus groeipijn is logisch maar zou ik hem er voor een keertje paracetamol voor kunnen geven?

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ja hoor!
    Ik doe het ook wel eens, als hij blijft huilen om de pijn aan zijn beentjes!

3. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ik zou het hem ook geven. Dan kan hij tenminste lekker slapen.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Tuurlijk, daar zijn die dingen voor. Sterkte

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ja hoor dat kan gewoon

Wij nemen ook niet alleen paracetemol bij koorts toch ? Ook bij pijn ! Kiespijn hoofdpijn noem maar op

Onze zoon heeft veel pijn gehad door het groeien wat helpt
    Is masseren en paracetemol !

Ik zelf zou et dus doen wanneer hij dus danig veel pijn heeft dat hij er van wakker word

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Zo, dat is een flinke spurt! Zoals je t beschrijft, zou ik het ook zeker proberen.

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Als het nodig is: doen!

Mijn zoontje groeit ook vreselijk hard en heeft vaak erge pijn aan zijn knietjes en kan dan de trap amper op. Gelukkig kan hij wel gewoon slapen. Als hij niet kon slapen van de pijn, kreeg hij gewoon een zetpil.

Deel Deze Pagina