Zoon van 3 moet een bril

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Groentje, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    onze meid heeft er sinds vorig jaar okt ook een eerst een goedkope van 20 euro geprobeerd en vandaag de nieuwe mooiere besteld. we zijn expres naar een opticien in de buurt gedaan dat als er wat mee is je zo ff langs kan wippen en ze hem gauw weer maken. want onze rouwdouwer heefth em ook regelmatig scheef op dr koppie staan. en ook als ze boos is moet hij het altijd ontgelden.
    mijn man kan er trouwens nog niet aan wennen die vind dr nog steeds mooier zonder maar jah als het nodig is dan moet het he....

2. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Mijn zoon heeft sinds een maand een bril,hij heeft +6 en +7.
    Vorige week zijn we weer op controle geweest en helaas hij moet nu ook zijn oogje plakken.
    Wij zijn naar Pearle gegaan en een leuk montuur uitgezocht.
    In het begin wou hij hem niet op maar sinds 2 wkn zet hij hem zelf s'morgens op! Helaas is de kans dat hij zijn leven lang een brilletje moet.

Hier een foto met bril

Bekijk bijlage 165388

3. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Mijn oudste zoon heeft sinds zijn 4e jaar een bril en heeft afgelopen Maandag te horen gekregen dat hij een halve dag zijn bril af mag.
    Hij heeft het nog steeds niet gedaan,houdt hem dus de hele dag gewoon op. De oogarts zei wel dat hij hem geen hele dagen af mocht ivm hoofdpijn en zegt nu zelf ook dat hij daar zo bang voor is.

Mijn oudste met bril

Bekijk bijlage 165395

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Je hebt een soort brilpasding online staan. Foto van je kind uploaden en brillen aanklikken. Je krijgt dan al een redelijk beeld naar wat voor soort montuur je zoekt. Dan naar een winkel gaan en vier of vijf van dat soort monturen passen. En snel een keuze maken. Het duurt anders veels te lang voor kindjes.
    Dochterlief heeft hier een bril en eigenlijk heeft ze er nooit een probleem van gemaakt. Idd gewoon opzetten hoor en ze merken vanzelf het verschil met daarvoor.

Deel Deze Pagina