Reuk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amy1981, 26 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Je hoort vaak over zwangere vrouwen dat ze heel erg emotioneel kunnen zijn of snel op de teentjes getrapt. Daar heb ik geen last van, maar wat ik wel heb is dat ik me heel erg kan irriteren aan bepaalde geurtjes. Ik hoorde en las onlangs dat je tijdens je zwangerschap een betere reuk hebt. Ik kan me giga ergeren aan 'chemische' luchtjes, zoals lijm, kit, wcspray (haha) etc. En laatst wilde ik mezelf verwennen met een heerlijke parfum. Nou daar was ook geen beginnen aan, want ik vond alles stinken. Ben ik nou de enige of hebben er meer daar last van?;)

2. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha herkenbaar hoor..... en dan moet er een vent voor je lopen met zo'n goedkope aftershave walm op..... gatverdamme...

of s'ochtends in de badkamer komen waar nog zo'n deo-walm hangt omdat vriendlief even extra gedeo-eed heeft....

Wc-sprays zijn idd ook goor... mijn oma had van die speciale wc-blokjes... nou ging me over mn nek.... bleeehhhhhh

moet zeggen dat hetzelfde luchtje als die ik vorige zwangerschap heb gekocht wel weer lekker vind.. :)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Heel erg herkenbaar... ik ging over mijn nek van de lucht van de vaatwasser (na een programma) en van het wasmiddel van een collega.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Boterhammenworst....*kots*

Sigarettengeur bij iemand die net een peuk gerookt heeft....*walgelijk*

En zo zijn er nog wel meer van die geuren waar ik echt van over me nek kan gaan....

5. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Mijn reuk is wel een stuk beter dan normaal, maar ik heb nu ineens juist een voorkeur voor chemische luchtjes. Tanken vind ik niet erg meer, want de geur van benzine vind ik heerlijk. En ik heb laatst uitgebreid aan de wielen van onze nieuwe kinderwagen lopen snuiven :) Ook beton vind ik ineens lekker ruiken, terwijl me voorheen niet eens opgevallen was dat daar überhaubt een geur aan zat.

Ik heb er dus niet zozeer last van dat ik ineens van alles vies vind ruiken, ik vind juist ineens de meest vreemde dingen erg lekker ruiken.

6. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ook ik heb een sterkere reuk...
    tijdens mijn eerste zwangerschap was het zelfd zo dat toen ik op het werk kwam ik er van overtuigd was dat er iets lag te rotten in de koelkast.... hele koelkast ondersteboven gehaald en ja hoor helemaal achterin een hoekje lag een aardbei weg te rotten!!!

7. Seth

Seth Niet meer actief

zo vond ik vorige zwangerschap de flessen van mvm lekker ruiken.... ;)

Deze keer vond ik ze nog niet stinken, maar wel minder lekker....

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    De eerste 16 weken vond ik alles stinken. Zelfs onze voorraadkast.:$

Ik lustte daardoor ook niks, dat ik alles vond stinken maakte me nog misselijker, blegh.

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Neeee, die MvM flessen? Ik heb echt met neus dicht gepiest die tijd...

Haha, smaken verschillen :p

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    sterker ruiken, heb ik helaas ook last van.
    Ik ruik vaak de kattenbak al VER voordattie verschoont moet worden haha das niet normaal..
    En de deo walm van manlief pffff heb al een keer gevraagd of hij me wilde vermoorden hahaha

11. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    hahaha grappig jullie verhalen. Wat ik ook smerig vind is benzinelucht, o bah!! Erg leuk te horen aan welke geuren jullie je kunnen ergeren hihi...

12. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Hahaha mijn vriend kwam van de week binnen en ik zei tegen hem gatverrrrr die parfum mag je weggooien van mij hoor.

Hij had helemaal geen parfum op, het was de gel die ik voor hem gekocht had waar ik opeens echt blegh van werd.

Gekookte aardappelen, bah :x

13. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    Dit heb ik dus ook met de kattenbak....Hij was eergisteren verschoond en gsteren kwam ik thuis en ging ik bijna over me nek! Maar niemand rook wat....alleen ik....arme wij :(:x

14. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ik kan vooral niet meer tegen de geur van eten, niet alles maar vooral warme maaltijden. De geur vind ik gewoon niet meer te harden!

15. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Oh ja, dat reukvermogen....
    Ik ruik normaal al behoorlijk goed en nu is dat vertienvoudigd! :$

Idd de vaatwasserwalm na een programma....bleeeeeggghhh
    Kattenvoer! Al ben ik op zolder, ruik ik het nog!
    Die lucht uit die MvM flessen!! Elke keer denk i, wat doen ze me aan?!
    Manlief is aan het klussen thuis en gebruikt lijmen en beton en slijpt de muren....ik ga kapot van die luchten! Maar het moét nu wel gedaan worden.., straks met beebje kan het natuurlijk niet meer voorlopig.
    Vleeslucht, parfum, hahaa een collegaatje had een nieuw parfum en dat enthousiast opgespoten...ik vluchtte weg en zij ging gauw met een washand haar nek boenen! :D
    Eigenlijk vind ik alles nu te veel. Ben erg misselijk de hele dag en ik ruik echt ALLES. Hoop dat dat snel wat minder is.

16. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij wonen op een boerderij, normaal heb ik geen moeite met de boerenluchtjes, of mijn man die naar de koetjes ruikt....maar nu, bah de geur die om hem heen hangt als hij net gemolken heeft.
    Wasmiddelen ruik ik nu ook veel beter, lijkt wel of de geuren scherper worden nu ik ruik alles veel beter nu...

17. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb al sinds dat ik zo ongeveer geboren ben een HEKEL aan de lucht ( en de smaak) van witlof brrrr!!! Mijn vriend is echt van de hollandse pot en vindt dat dus echt HEERLIJK :$ Je kunt hem daar echt blij mee maken... Dus als ik het maak dan staat de afzuigkap op standje 10 en als ik moet roeren in het pannetje doe ik dat met zo ver mogelijke gestrekte arm en mn neus dicht hahaha.

Maar nu ik zwanger ben, heb ik er mezelf op betrapt dat ik steeds vaker even het deksel optil van de pan en dan even de geur opsnuif van die kokende witlof :(:(:( Laatst dacht ik zelfs: zou het nog steeds zo vies smaken??

Hahaha, en verder ruik ik ook alles veel beter dan mijn vriend! Niet altijd even leuk hahah. XXsas

18. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik heb er ook last van; als ik denk iets te ruiken wat ik niet lekker vind krijg ik al zo'n benauwd gevoel in me keel!

En weet je wat het allerergste is?!
    Ik kan de poepbroeken van me zoon niet verdragen, dat is echt een hel!!!
    En hij krijgt nog wel tandjes!!!!!!!

19. Dolly75

Dolly75 Lid

22 okt 2009
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jola81, ik moest echt zo vreselijk lachen om jouw berichtje:D Ik ben nu bijna 37 weken zwanger en van heel de zwschap nog niets gemerkt van een veranderde geur, maar ik begin het nu te merken dat ik ook die chemische luchten lekker vind! Vond ik eerder ook wel al, maar nu nog meer! Dus hmmm lekker de geur als ik in de auto stap, rubber, smeerolie, benzine, lijm enz...:p

20. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Niet herkenbaar maar wat ik wel had dat als ik boodschappen ging halen in de supermarkt, ik ervan bijna moest kokhalzen... de geur die ik niet kon weerstaan!

+ de kattenbak.. Ook al was het verschoond maar kon het ruiken dus wat ik heb gedaan is de kattenbak weggegooid en nu doet me kat het buiten.. Ik kon er niet meer tegen! Ik kon het goed ruiken en mn vriend nog niet dus!

En vooral wat ik zo lekker vind ruiken is benzine :D als ik ga tanken, moet ik even aan de lekkere geur ruiken! :D

Deel Deze Pagina