Hoi dames, Ik heb een zoontje van 4 jaar en ruikt vreselijk vies uit zijn mond. Het is geen fase ofzo, hij ruikt al bijna 1 jaar zo vies. Ik ben naar tandarts geweest, maar was niks mis met zijn tanden en moest goed zijn tong borstelen, doen we ook 2x daags. Maar mijn kind ruikt nog steeds heel vies uit zijn mond. Ik vind het zo vreselijk voor hem. Als ik hem een kus geef denk ik oh jeee even neus dicht doen. Vreselijk toch. Hebben jullie weleens zoiets meegemaakt, en wat kan het zijn. Hij is niet verkouden ofzo? dan zou hij jaar lang verkouden moeten zijn. Ik hoor het graag van jullie
Ademt hij wel goed door zijn neus? En drinkt hij wel genoeg? Die dingen kunnen volgens mij ook tot een vieze adem leiden. je zou ook eens naar de ha kunnen gaan hiervoor.
IK heb wel eens gehoord dat het dan aan keelamamandelen ofzo kan liggen?? Weet het niet meer zeker hoor. misschien idd naar ha gaan.
kan idd goed de keel amandelen zijn mijn dochter heeft dat uit der neus als ze verkouden is schaam me er voor maar als ze een kus wil wordt ik misselijk bij haar komt het door de neus amandelen maar de kno arts durft er niks aan te doen omdat der gehemelte mooi is genezen na een operatie zou even contact opnemen met de kno arts
Keel amandelen of neus amandelen. Jamila heeft exact het zelfde, twee weken geleden naar de huisarts geweest en die dacht een poliep te zien dus doorgestuurd naar de KNO-arts. Gelukkig geen poliep maar wel 1 gronisch ontstoken neusamandel (hierdoor valt het niet op dat ze veel door haar mond adement maar dat ze dus wel met het gevolg dat ze een stinkbekkie heeft). 11 mei worden haar neus amdelen verwijderd en hopen we van dit geurtje helemaal af te zijn . (Jamila ziet trouwens ook heel vaak met haar vinger of iets anders in haar neus, daardoor hadden wij ook sterk het idee dat er iets in haar neus zat.)
o.k. nou bedankt dames voor jullie reactie, ik ga zeker langs de huisarts, vind het zo sneu voor hem. Bedankt voor jullie berichtjes.
Ik zou inderdaad ook even langs de huisarts gaan. Kan ook een slecht sluitende maagklep zijn. Daar kun je weinig aan doen.
Hmm ik lees hier iets over steeds in de neus zitten icm vieze adem... Mijn zoon ruikt ook vaak niet zo fris uit zijn mond en sinds kort zit hij best vaak in zijn neus. Dit doet hij vooral 's avonds/'s nachts waardoor zijn bed vaak onder het bloed zit... Verder ademt hij net als papa meestal door zijn mond (ook tijdens het slapen) Zou ik hiervoor ook naar de Ha moeten dan?
Ik zou wel even langsgaan al is het maar voor de zekerheid, bezoekje aan de ah en uitsluitsel geven is altijd fijn toch.
mijn zoon stinkt/ruikt ook altijd uit zn mondje als hij ziek word/is daaraan kan ik al merken dat hij ziek gaat worden of is hij heeft ook veel ooronstekingen gehad en gezeur met zn amandelen dus hier is dat het teken van ziek zijn of een ontsteking ergens hebben