Wat is nou het handigst voor dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaMiaatje, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Wij verwachten binnenkort ons 2e kindje. Ons 1e kindje is nog een dreumes en kan nog niet lang lopen (een paar stapjes), wat is dan het handigst om aan te schaffen als ik met beiden kids op pad ga. Ik wil geen duowagen, hebben we ook geen ruimte voor, maar ik denk een buggypod (los zijzitje voor aan kinderwagen) of een zit/sta plankje voor achter de kinderwagen.
    Wat denken jullie dat het handigst is? En waar koop je het?

2. firegirl

firegirl Niet meer actief

Je kunt natuurlijk ook een draagdoek erbij doen en zodra je oudste wel kan lopen, dan doe je de jongste in de kinderwagen... Ofzo? ;)

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik wou eerst ook geen duowagen !!
    en mijn dochter kan wel goed lopen
    heb zelf ook gekeken voor een buggypod
    maar mijn vader adviseerde het om het niet te doen omdat hij even naar de constructie had gekeken en hij het gevaarlijk vond omdat er speling zat waar die mee vast zat
    z'n plankje moeten ze echt goed voor kunnen staan en het ook volhouden als ze al niet kan lopen zou ik het ook niet handig vinden

een draagdoek is een optie
    Maar zodra ze zwaarder worden doe je het al niet meer gauw

al met al ben ik echt heel blij dat ik me tweelingwagen heb gekocht
    anders durfde ik echt niet weg te gaan van huis
    puur omdat mijn dochter nog niet goed luisterd en overal heen zou gaan
    en ik dus steeds erachter aan zou moeten rennen

dus ik adviseer toch om een duowagen te kopen !
    ik heb er ook 1 via marktplaats gekocht !
    en was 70 euro!!! kwijt voor een x-adventure quick silver naast elkaar en was dus nog in prima staat !!

4. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ik heb geen verstand van duowagens, maar wel van draagdoeken. Natuurlijk verschilt het per kindje, maar Emma sliep zelfs nog weleens in de draagdoek toen ze 9 maand oud was... Nou is ze ook niet erg zwaar, maar je kunt de draagdoek dus vrij lang gebruiken. Nu gebruik ik hem nog weleens en dan zit ze erin (ik heb de minimonkey).

5. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Maar kan je een draagdoek makkelijk over je jas heen doen dan en is het niet te koud in de winter?
    Loopt dat makkelijk met één kindje in de draagdoek en één in de buggy?

Je hebt ook van die plankjes voor achter de kinderwagen waarop ze zowel kunnen staan als zitten. Is dat misschien een optie? Iemand ervaring?

Voor een duowagen heb ik geen ruimte helaas en ik vraag me af of dat handig is als je bijvoorbeeld in de stad in een winkel moet zijn. Lijkt me trouwens ook onhandig met de buggypod. En ik wil wel graag naar de stad/winkels kunnen.

Pff, ik vind het echt moeilijk wat nu te kiezen hoor.

Deel Deze Pagina