Ik wil graag wat leuks voor onze dochter voor in de achtertuin. We hebben al een speelhuisje met glijbaan en we moeten de schommel nog ophangen maar ik wil er nog wat bij. Had eerst via mp een trampoline gezien maar die is toch te groot voor onze tuin vind ik. Zelf dacht ik aan een picknicktafel waarvan je de tafelblad eraf kan halen zodat het een zandbak is maar is dat wel leuk? Ik wil geen gewone zandbak want ik wil dingen kunnen verplaatsen en dat kan met een gewone zandbak niet. Verder heeft ze wel fietsen, step, waterbaan. Dus dat zoek ik niet...
Klinkt leuk hoor zo'n zandbak. En met drie jaar spelen ze daar echt nog wel mee. Je hebt ook minitrampoline's trouwens. Van ruim een meter doorsnee. Die hadden wij hier ook en die vonden ze super.Kunnen ze met 2 personen nog op.
Onze dochters hebben bij mijn schoonouders een grote trampoline met een net er om heen. Het is een groot succes. Zodra ze bij opa en oma zijn gaan de schoenen uit en de dames staan al in de achtertuin, hun mooiste blik werpend naar opa, 'mogen we op de trampoline???' Twee tellen later zitten ze er allebei op en we horen ze niet weer. Een echt succes dus
Ik kan straks via mp toch een trampoline halen van 120cm dus een stuk kleiner. En dan krijgt ze ook nog die pickicktafel/zandbak dan hebben we onze achtertuin wel compleet met speelatributen haha...
Je hebt nu bij bartsmit een piraten zand/water-tafel Superleuk ding maar toen onze dochter klein was was hij echt belachelijk duur. Nu was hij 70 volgens mij.
Je hebt ook zo'n grote foam-puzzel voor buiten, met cijfers bijvoorbeeld. Of kegelen, is ook leuk. Die zand en watertafels vind ik ook altijd heel leuk voor kids
Hier hebben we zo'n zand -en watertafel staan. Echt de beste koop ooit! De oudste is bijna 5 en die speelt er ook nog heel veel mee.
Hier hebben we zo'n zand -en watertafel staan. Echt de beste koop ooit! De oudste is bijna 5 en die speelt er ook nog heel veel mee.
- Een zand-/watertafel (en dan alleen met water gebruiken). Leuk in combinatie met een gieter, een watermolen en allerlei kleine bakjes. - Een plastic keukentje - Een skippybal - Playmobile zwembad met poppetjes - Barbie zwembad met Barbie - Poppenbadje met plastic pop - Hoepel - Plastic bakje met gaatjesdeksel en vergrootglas om beestje in te doen en te bekijken - Plastic theeservies - Bal - Stoepkrijt - Bellenblaas - Step - Emmer zand of zandbak met vormpjes
Ik was zondag met m'n dochtertje wezen kijken voor een trampoline via mp. Ze heeft daar even op gesprongen en vond het erg leuk. Maar helaas paste die niet in de auto. tegen mij was gezegd dat die 115 cm was maar bleek 138 cm te zijn dus dat ging niet passen. Had afgesproken dat ik die middag zou bellen of smsen zodat mijn vriend die kon ophalen gisteren. In eerste instantie was ik het vergeten maar mijn vriend was ook pas om 2 uur thuis en ik moest nog wat regelen dus ik sms'de om 16.00 uur dat hij in de avond wel zou komen met tijd erbij. Kreeg ik een sms terug dat hij al verkocht was en ook al opgehaald en dat er meerdere op mp staan.ik zou volgend hun die middag bellen en dat had ik niet gedaan zeiden ze. Bij mij is 16.00 uur nog steeds middag en ze wist dat ik em heel graag wou hebben heb het ook meerdere keren gezegd toen ik daar was. Ze zei nog toen ik zei morgen avond of dinsdag ( die dinsdag konden ze niet dus zei nog dan word het maandag) dat het goed was als die maar geen week bleef staan. Heb nog gezegd dat dat zeker niet gebeurde dat die echt maandag werd opgehaald. Gelukkig heeft m'n dochter nog niet het besef gehad dat die er niet is ondanks dat ik het haar wel had gezegd dat ze die kreeg.