alle tips welkom voor kinderfeestje thuis

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Mandytjuh, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hoi hoi

Dames ik heb jullie hulp nodig.
    Rifka is 8 geworden en ze houd woensdag haar kinderfeestje.
    Nu ben ikaltijd wel creatief om iets te bedenken, maar ik kom net thuis vanuit het ziekenhuis en ben dus nog niet helemaal 100% op de been, maar om nou daarvoor het feestje te verschuiven vind ik erg sneu.
    Dus daarom hebben we er voor gekozen om het dit keer thuis te doen, maar wat voor een spelletjes kan ik nu gaan doen zodat het voor mij niet te veel belastbaar is en wel "super gaaf" voor de kids is. Om 2u krijg ik versterking dan is manlief klaar van zijn werk.

ik heb sowieso het volgende al op het program staan want dat wilde ze zo graag

* koekjes bakken

Nou wie vult het lijstje even voor me aan?

( als het pijpestelen regend dan wijken we toch uit na een indoor speeltuin)
    groetjes Mandy

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Snoepjes happen uit een teiltje met water.
    Natuurlijk voorverpakte snoepjes....soort van fruitella of harde kersen ballen, salmiak ballen.
    Ik vond dat vroeger altijd heel erg leuk.

Verder is het ook altijd gezellig om als afsluiting patatjes te eten.

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihihi dat deden wij vroeger ook altijd ja hoop dat ze het leuk vind.
    en frietjes ? Rifka is niet zo'n frietjes kind dus haar doe ik er geen plezier mee, mss poffertjes oid

4. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Hoihoi,

Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter !

Ik vind een feestje thuis geven erg intensief. Als jij je niet 100 % voelt is het dan misschien niet verstandiger om toch naar dat indoor te gaan ?

Wij hebben vorig jaar een feestje thuis gegeven en dit jaar bij een indoor en ik vond dat toch veel prettiger en geen rommel thuis, behalve het eten van de taart !

Groetjes Monique

5. Nijlpaardje

22 jun 2008
    32
    0
    0
    Ik zat hier een beetje met hetzelfde, hoogzwanger, maar je ontzegt je kind haar verjaardagsfeestje natuurlijk niet. Ik weet niet hoe je woont maar als je een beetje in een rustige buurt woont dan zou je een speurtocht kunnen doen. Die kan jij / je man de avond tevoren al uitzetten.
    Op mijn dochters feestje hebben we dit ook gedaan en het was een groot succes. We begonnen met het zelf gebakje maken: cakejes waar vanalles en nogwat op kon. Daarna de speurtocht, en tijdens die speurtocht hebben ze ook koekhappen, snoephappen etc gedaan. Ze vermaken zichzelf voor het grootste deel zelf en je hoeft er niet steeds bij te staan. Op die leeftijd zijn simpele opdrachten nog leuk. Zo moesten ze bijv 3 keer van een bult afrollen, eenden tellen etc. Op het einde zou je dan een pinata kunnen ophangen of een schatkist neerzetten.
    Bij mijn zoon hebben we het ook gedaan en dat was toen ook al een succes. Je zou het kunnen inleiden met een spannend verhaal, bij hem waren ze allemaal FBI agenten die een boef moesten zoeken die een schat had gestolen.
    Succes ermee, ben wel benieuwd wat het uiteindelijk wordt ;)) Dit is maar een idee natuurlijk, er is zoveel te bedenken.

6. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ahhhhhh wat een leuk idee zeg thnks, zal het zeker in de groep gooien

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006