Onze dochter had een los tandje, nu is hij er uit gegaan tijdens het eten en heeft ze hem door geslikt... Komt het tandje er nog uit of lost dat op in de buik? Ze is heel erg blij dat haar eerste tandje er uit is maar wil hem zo graag vasthouden en laten zien aan iedereen.. Wat te doen? Alvast bedankt
Ik denk dat het er wel weer uit zal komen, maar dat weet ik niet zeker. Een tand zal vast niet oplossen in je maag. Dus dat wordt ontlasting uitpluizen als je het persé wilt hebben.
Mja "ons" eerste tandje is gewoon door het toilet gespoeld. Het verteert niet. Maar om nou de komende 2 dagen d'r poep uit te pluizen is ook weer zoiets We hebben wel een briefje voor de tandenfee gemaakt... En de volgende dag lag er toch een euro onder haar kussen. Helemaal happy... De euro zit nu in het zakje van d'r favoriete beer. Dan kan tenminste niemand hem stelen
Dat uitpluizen last ik wel aan mijn man over, Tot nu toe Hellas nog niks gevonden ... Bedankt voor jullie reactie's!
Dat heeft Louise ook gehad! De volgende ochtend op het potje gepoept en papa mocht graven. Hij had hem wel gevonden gelukkig!
Heb je m nog gevonden?! Ik zou m persoonlijk trouwens echt wel gaan zoeken hoor. Zo zonde, het eerste tandje!! (Maar goed, ik heb dr navelstreng ook nog )
Ik ga tzt zo'n leuk tandendoosje kopen, waar je alle tanden op een rij kan zetten. Toch zonde, als er dan 1 mist Firsty® Tandendoosjes, alle tanden op een rij!
ik zou wel de poep uitpluizen, dan weet je ook zeker dat het niet in haar darmen is blijven hangen zo`n scherp tandje.