Gefeliciteerd shirley! Jij toch ook al snel weer de kriebels Hihi Banash jij ongie geworden en pinkiepink jij alweer aan t einde! Op naar de eerste ronde! Hier nog niks... Ben benieuwd! Oh ja nog een gelukkig nieuwjaar He?!
Oh leuk! Volgens mij is een en een is drie zwanger. Ik dacht ik wat gelezen had bij het topic waar je je zwangerschap- of ovulatietesten kan laten bekijken.
klopt!! haha heb nog even mijn nod afgewacht, maar het is echt zo!:d wel weer wennen hoor, geen filet en biefstuk... ik dacht er zaterdag avond pas aan dat ik 's middags beter geen filet had kunnen smeren op mijn brood.... :s nu maar een leuke vk gaan zoeken...
wij hebben tot nu toe altijd 2 kinderen in 1 kamer gehad. Eerst de oudste twee en nu we zijn verhuisd de jongste 2 (er moeten nog 2 kamers worden verbouwd (voor september en dan krijgt ieder zijn eigen kamer). Hier zijn er nooit problemen geweest. (Maar de oudste was ook 14 mnd toen de jongste geboren werd dus ze wist eigenlijk ook niet beter.) Nu kun je hier een bom laten afgaan en dan worden ze hier niet wakker hoor, dus dat scheelt ook wel... (tenzij ze ziek zijn.. haha)
Eeneneen is drie, gefeliciteerd!!!! Super! Oh heerlijk lijkt me dat weer om die positieve test te hebben en straks dat leven weer te mogen voelen in je buik. En inderdaad: dag biefstuk, dag filet. Maar voor een goed doel. Laetitia, jij bent dus zwanger van kindje 5? Straks gezellige drukte aan de keukentafel. Hoe is het om een verbouwing te hebben en kleine kindjes?
Hoi allemaal! Wij gaan ook voor een tweede en zoals je ziet aan mijn banner is mijn zoontje ook bijna 8 maand,, Spannend weer! Succes meiden.
Welkom Dikkebuik. We gaan gezellig met een leuke wens 2012 in. Al gaan er 2 meiden al met een beeb in de maak 2012 beginnen. Leuk!
gewoon gaan voor je droom en je gevoel! voor praktische zaken zijn altijd oplossingen te vinden!wij wonen klein maar op de ene slaapkamer kan ook nog wel een bedje tot we in een ander huisje zitten...en de eerste tijd zouden wij het kindje op onze kamer laten slapen in een co-sleep bedje tegen ons bed aan zoals we met ons zoontje hebben gedaan. ik gaf BV vandaar dat het makkelijk was!
Gefeliciteerd met je zwangerschap eeneneen isdrie Succes met het zoeken naar een leuke VK. Laetitia: Gefeliciteerd met zwangerschap!!! Fijn te lezen dat er meer mensen 2 kindjes op 1 kamer hebben! Hier is eindelijk mijn ongi over...heb er een week erg veel last van gehad( heb ik nog nooit zo erg gehad). Dus de nieuwe ronde is nu eindelijk in gegaan
Ik heb ook 2 kinderen, ze verschillen 22 maanden. Toen had ik ook het gevoel van ik wil snel een 2e kindje. Maar als ik nu achteraf kijk dan hadden we misschien nog eventjes moeten wachten. Het viel niet mee om een baby en een peuter die nog niet goed genoeg kon lopen tegelijk te hebben. Je moet overal bij nadenken. Ze één voor één de trap af tillen, dubbele wagen etc. De oudste snapte nog niet dat hij de jongste niet kon behandelen als een pop. Hij was ook nog te klein om dat te begrijpen. Het was echt wel een tropenjaar. Aan de andere kant, nu ze wat ouder zijn zie je dat ze echt naar elkaar toe trekken en echt wat aan elkaar hebben. Dus het heeft zijn voor en nadelen
Daar heb je gelijk in Fiore. En ook iets om over na te denken. Maar goed, dat ze daarna veel aan elkaar kunnen hebben is ook weer zo leuk. Echte tropenjaren waren dat voor jou dus. HAhahaa...dan kunnen wij straks bij jou aankloppen voor tips hoop ik.