Flip de Beer blijft logeren

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Roozjuh, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Het is dan zover, Flip blijft logeren. En wel een hele week!

Weet dat je er zo'n beetje alles mee mag doen. Maar toch nog vraagje. Hij blijft dus een hele week, is het de bedoeling dat hij ook elke keer weer mee naar school gaat als zoonlief naar school moet?? Of is t de bedoeling dat de Beer thuis blijft bij mama en op zoonlief wacht tot hij weer uit school komt?

2. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Dat zou ik even op school navragen. Elke school kan er anders mee omgaan.

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Is dit niet een vraag voor de juf? Ik denk dat dit op iedere school anders geregeld is namelijk ... Ik denk dat je er mee mag doen wat je wil zolang hij maar heel mee terug komt. Is er geen schrift bij met wat andere met hem hebben gedaan?

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    net idd maar ff aan de juf gevraagd en hoeft niet mee naar school elke dag. (denk ook dat ze dan veel te veel afgeleid zijn tijdens de les)

flip is er nog een uurtje en heeft meteen al het hele huis gezien, de speeltuin, achtertuin, keuken moest ie ook zien want 'daar maakt mama vanavond lekker eten' :D moet vanmiddag boodschappen doen en zoonlief zei dat Flip natuurlijk mee moest, ben heel benieuwd hoe we het komende week hebben met onze nieuwe logee erbij

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.748
    113
    zuid-holland zuid
  6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha cowgirl, helemaal geweldig! zoiets had ik dus ook in gedachte. kwam op t idee van de 'rommel pieten' die toen op school bezig zijn geweest. zoonlief vond dat helemaal geweldig. wilde dit ook doen met Flip de Geflipte Beer :p Even kijken hoe ik dat ga aanpakken maar die fotoreportage is wel helemaal geweldig :D

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Helemaal geweldig de volgdende keer dat Lou hier mee komt gaat die ook de rotstreken uithalen ... Helaas hebben we hem al gehad :p

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hihi.. wat leuk.
    Jammer onze zoon vindt Flip de Beer niets aan en wil niet dat hij komt "logeren"... :(

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat is ook toevallig wij hebben ook Flip de beer te logeren,Gisteren al morgen gaat hij weer terug en hij heeft al tanden gepoetst schone kleren aan gehad luier en ik moest uit kijken dat het kleine tube tandpasta niet de prullenbak in ging hwhaa en o ja ik moet een dag boekje schrijven over hoe zijn logeer dagen geweest zijn.

En zie foto samen op de computer en hij heeft vandaag sperziebonen uitgekozen met het avond eten. en ik moest vandaag natuurlijk wel op hem passen.;)

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    bij ons gaat hij maar 1 dag mee met de kinderen en is daarna de dag weer in de klas.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    hier komt het weekend kikker logeren :)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ahh leuk! Moet zeggen dat ik t totaal niet zag zitten. Maar hij doet zo lief met Flip. Laat alles zien en vertellen. Moest mee de supermarkt in, tanden poetsen en hij moet van t weekend mee naar opa en oma vond zoonlief :p

Was wel schattig net, had zoonlief in bed gedaan en toen ik de deur dicht deed hoorde ik hem zeggen 'slaaplekker Flip, ben blij dat je er bent' zó schattig!

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Zelfs zn zusje vind Flip helemaal geweldig. Ze heeft goed op de Beer gepast toen haar broer op school zat.

1 down, 6 days to go...

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Oja in t boekje las ik dat Flip al eens mee is geweesr naar Thailand en met de juf keer mee naar Turkije. Mijn vader gaat eind deze maand naar Dubai en wil m dan wel mee als t van de juf mag :p weer een mooie douane stempel erbij in t boekje :D

15. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Geinig ;) Volgens mij hebben we die hier niet..?

16. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wie is Flip?

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Flip is van Koekeloere. Dat is een beer die in scholen gebruikt word als Logeer-beer. Hij mag elke week een paar dagen met een leerling mee naar huis en je mag ermee doen wat je wil. Zo is hij met vakanties mee geweest met leerlingen, of gewoon simpel mee naar je dagelijkse routine zoals de supermarkt. Je kind is eigenlijk hele dag met hem bezig en zo leren ze verantwoordelijk te zijn voor iets. Je krijgt bij je beer een tasje mee met zn kleertjes, tandenborstel en een Dagboek waar je namens de Beer een verhaaltje schrijft wat hij heeft meegemaakt. Je kan er ook foto's in plakken of een stempel van de douane als hij mee op vakantie is geweest

18. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Bij ons is het Bas de Beer volgens mij en toen mijn zoontje hem mee naar huis had keek hij er totaal niet naar om en vond het allemaal wel prima. Ik heb dus eigenlijk een 'lul'verhaaltje opgehangen in dat schrift dat hij het weekend allemaal leuke dingen heeft gedaan maar eigenlijk heeft Bas het hele weekend in zijn kamer gelegen. *schaam schaam*

19. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier krijgen de kinderen Flip in het weekend mee naar huis.
    Leuk altijd, ook om te lezen wat andere kinderen hebben gedaan enzo.

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Leuk nieuws, Flip blijft komende weken bij ons. Mijn vader neemt hem eind maart mee naar Dubai, weer een.mooie stempel van douane in zijn dagboekje

Deel Deze Pagina