Mijn dochter is ziek.. ze heeft vanaf donderdag steeds een beetje koorts, tussen de 38,00 en 38,5. Ze is strontverkouden geweest maar dat is gelukkig weer over. Ze hoest/kucht af en toe. Maar nu lag ze gisteren net in bed.. een beetje te brabbelen nog en opeens hoor ik een kokhals geluid! Ik rende naar haar kamer en daar lag ze onder de kots en zich te verslikken in kots! Ik heb me nog nooit zo machteloos gevoeld! Ik heb gelijk de wieg naast ons bed weer opgemaakt en haar daarin gelegd en toen ik net in bed lag begon ze een beetje te huilen. Daar was ik wel blij mee, want ik wou haar graag nog even borstvoeding geven zodat ze wat in haar maagje had en niet zou uitdrogen. Maar nadat ze gedronken had liep ik even met haar rond en toen kwam alle melk er in een boog weer uit! Heb haar toen weer in bed gelegd en vanochtend en vanmiddag houd ze alles binnen maar nu heeft ze 38,5 koorts. Zo hoog is het nog niet geweest. Ze is wel fel maar wel jammeriger en hangeriger. Zouden dit haar tandjes zijn of is ze echt ziek? En wat zouden jullie doen in mijn situatie? Hoelang zouden jullie dit aankijken voor naar de dokter te stappen?