M'n meisje is bijna anderhalf en heeft nog steeds alleen op haar achterhoofdje een klein beetje pluizig hoor, vooraan en bovenop zit er gewoon nagenoeg niks, komt er uberhaupt wel haar op??
Mijn zus is ook lange tijd kaal geweest, volgens mij wel een jaar of twee en uiteindelijk is het toch nog goed gekomen. Volgens mij duurt het wel vaker lang hoor...
Hier ook nog niet veel haar...Er kan net een speldje in als ik m'n best doe. Er zit al wat slag in, dus het zou kunnen dat ze krullen krijgt.
lach nu niet, maar meen dit bloedserieus en heb het zelf ook bij mijn dochter gedaan. Al het haar heel kort (zo kort mogelijk) afsnjiden, dan groeit het harder en meer... dit doen ze in afrika heel vaak en bij ons is het ook prima gelukt... het groeide ook superrap... ze had tot ze 1,5 j was maar 3 cm haar en nadat we het toen op 3mm sneden had ze binnen een half jaar een goede 10 cm grtjs, cindy
Mijn dochtertje is ook lang kaal geweest en kan pas nu zeggen dat het hard begint te groeien (ze is bijna 2) maar mijn man had precies hetzelfde en kreeg flinke krullen op een gegeven moment. En mn dochtertje begint nu achterop ook ineens krullen te krijgen dus wie weet
hihi dat vraag ik me ook al heel lang af. ze is geboren met een bos haar joh niet normaal toen helemaal kaal geworden en wat ze nu heeft zie je op mn avatar dat is een foto van 2 weken geleden toen had ze voor het eerst een klipje in die nog steeds iedere keer uitvalt. hihi
En deze is van nu, pas sinds een paar weekjes dat ze een speldje in kan. Staartje kan ook maar eigenlijk moet het dan nog wat voller en langer worden. Bekijk bijlage 123790
meestal is het haar waar ze mee geboren worden donkerder of lichter en dat kan er nog afgaan. bij sommige duurt het gewoon wat langer. als ze nou straks 16 is en ze heeft nog steeds niets zou ik even aan de bel trekken
O Isabella is erg lang kaal en kort geweest. En nu, Haar tot bijna bij haar billen. En ze wil het super lang zegt ze. Echt wel mooi. Ik houd zelf meer van net over de schouders of een bob maar zij wil het zo lang mogelijk.
Er is dus nog hoop voor haar hahaha Haar papa heeft krullen...........dus dat zou het goed kunnen zijn!!
Hier ook eentje... Mijn dochter is 19 maanden en het begint de laatste maand echt te groeien. Ze kan een speldje in, al is dat nog geen gezicht Maar het komt helemaal goed hoor! Ik was ook lang kaal en heb nu haar genoeg!
Kan rustig duren tot aan het 2e jaar en dat het daarna ineens gaat groeien. Ik weet het alleen bij krullen helaas... Hier hebben papa en mama namelijk allebei krullen en waren ook ongeveer haarloos in de eerste twee jaar van hun leven volgens de oma's.
Mijn dochtertje heeft ook nog praktisch niks. Het is heel licht blond, bovenop zit er bijna niks, van achteren begint het wat te komen en ook wat langere haren. Bij mijn man thuis waren ze vroeger ook lang kaal. Volgens m'n schoonmoeder heeft ze rond haar 2e haar. Papa heeft hier stijl haar maar wel erg dik.
Bij 3 van de kinderen van mijn nichtje ging het haar pas echt groeien toen ze 2 waren en ze hebben nu allemaal prachtig haar. Mijn nichtje was ook de eerste 2 jaar zo ongeveer kaal. Onze kinderen zijn met veel haar geboren bij de geboorte en ik had bij de geboorte ook een bos haar. Ik vind het wel grappig die verschillen, zo heeft Lisa (10 maanden) meer haar dan Lieke van Snoopy1983, maar je ziet echt duidelijk dat Lisa nog echt een baby is en Lieke al een echte peuter .
Bekijk bijlage 123848 Zoals je ziet, heeft mijn dochter daar geen last van. Hier was ze 4 maand.. Ze is geboren met een enorme bos, en ook nu kan ze al 2 staartjes in..