Zoonlief heeft een feestje binnenkort De jarige wil pokemonkaarten Maar ja zie er zoveel?? welke ? Waar? en natuurlijk wil zoonlief ook gaan sparen Is er een map?? waar is de tijd van flippo’s sparen? Gewoon in een zak chips
Elke speelgoedwinkel verkoopt van die boxen en zakjes met kaarten. Ik heb hier nog minimaal 1000 kaarten, tokens en mappen met alle Pokemon kaarten die van man zijn geweest toen hij jong was plus de kaarten van zoon toen hij klein was. Wil ooit nog eens ergens langs om te laten bekijken of hier kaarten van waarde tussen zitten. Maar ja, waar doe je zoiets? En ik heb er geen verstand van dus als iemand tegen mij zegt deze kaart is 50 euro waard maar in het echt is deze 500 euro waard dan zou je mij dat direct wijs kunnen maken. Ik zoek daar dus echt een betrouwbaar adres voor! (Sorry voor het off topic gaan ts):
Haha er zijn er heel veel. Wij hebben hier een winkel spel en meer die weten er vast wel iets meer. Maar miss hebben Julie ook een zaakje. Moeilijk dochter gaat voor de leuke vaak ook de oude.
De zitten vast wel met waarde tussen dus een kenner is wel gewenst en laat ze vooral nog even liggen voor een leuk bedrag voor de kinderen. Zeker de pikatu fout of gewoon kan veel w aard zijn. Je hebt een veilingsite even in Google Pokémon waarde.
Je kunt online (zoek op waarde pokemon kaarten) opzoeken wat ze ongeveer waard zijn.. Mijn zoon heeft er inmiddels meer dan 2000 en heeft er nu zo'n 250 gecheckt (kaart voor kaart) en sommige zijn rond de 70 euro waard, maar de meeste maar een paar cent. Zo kun je zelf ook controleren zonder door een handelaar op t verkeerde been te worden gezet..
Hier een pokémon idioot in huis. Dus inmiddels een beetje een expert hier.. Pokémon-kaarten worden uitgebracht per serie. Elke serie heeft een naam, aantal kaarten (verschilt per serie) en diverse speciale pokemons erin. Heel eerlijk maakt het niet zoveel uit waar je mee begint.. Het is namelijk extreem moeilijk om een serie compleet te krijgen aangezien sommige kaarten in een serie maar weinig in pakjes zitten. In maart komt de volgende serie uit, Brilliant Stars, hier hebben we nu een pre order voor staan, kind helemaal blij.
I Maakt het voor de waarde nog wat uit of je van die series de complete set kaarten hebt? En was dat vroeger al zo dat ze met series werkten of is dat iets van de laatste jaren?
Wij kijken meestal op pokemonkaart.nl We hebben ze niet verkocht trouwens, want dat wil m'n zoon niet. Maar daar zie ik wel bedragen die overeenkomen als je op Engelse sites zoekt. Er zijn bedrijven ook die waardes vaststellen van kaarten, schijnt een hele bedrijfstak te zijn.
De series zijn niet nieuw, is al vanaf de start.. Of de waarde meer wordt voor een complete set weet ik niet, daar houdt mijn kennis wel op
Ik zou gewoon even aan de ouders vragen hoe en wat? Dat is eigenlijk het makkelijkst en het veiligst. En ja, je kan ook mappen kopen. Overigens ik vond die kaarten knetterduur. Voor mijn dochter (die even met de trend mee wilde gaan) heb ik van die glimmende kaarten via alie besteld. Kind blij en gelijk een map vol! Tegen een betaalbare prijs.
Mijn neefje spaart het ook. Worden verkocht bij o.a speelgoedwinkels, Bruna, Bol etc. Er zijn verschillende mappen. Grote mappen waar behoorlijk wat kaarten in kunnen. Maar ook kleine mapjes die makkelijk mee te nemen zijn. Je hebt pakjes van €6,99, maar ook van €8,99, €9,99... En dan heb je ook nog complete boxen van o.a €19,99, €49,99, €60, €200...
Ik zou een booster kopen. De celebration booster ( geen idee of je ze nog los kan kopen) zitten maar 4 kaarten in dus dat is belangrijk om te weten. Verder maakt het niet uit. Het compleet maken is niet te doen. Ik zou een booster in een cellofaan stoppen met iets van een zakje snoepjes dan lijkt het nog wat.
Speelgoedwinkel of spellenwinkel heb je voor 6 euro een boosterpakje met 10 kaarten. Momenteel zijn de series Fusion Strike en Evolving Skies vooral te koop dus zou die lekker meenemen
Let op dat de goedkope ali kaarten waarschijnlijk wel nep zijn. Hoeft geen probleem te zijn als het om de plaatjes gaat , maar voordat er straks ergens een jochie staat te springen omdat hij een kaartje heeft wat 150 euro waard zou zijn
Ik heb er niet zoveel verstand van maar wel 2 kinderen die ook gek zijn op Pokemon. De jongste door de oudste. En als ik pakjes kaarten koop dan kies ik maar gewoon wat uit. Ik vind die pakjes wel echt duur geworden zeg 8 euro voor een paar kaarten. Verder heb ik via Ali het een en ander besteld. O.a. 24 mini pokemon poppetjes, ze zijn er helemaal gek op.