Even een vraag, dochter is gestopt met de antibiotica op 3 december, dus zeker twee weken terug. Kan het zijn dat ze nu alsnog buikpijn en darmklachten heeft? Ze is verder niet misselijk ofzo. Ik weet dat ze een kuur eerder ook wel last heeft gehad, maar niet goed meer wanneer dat was.
Darmen kunnen nog van slag zijn er zijn ook goede bacteriën gedood. Probeer eens probiotica van Orthiflor of Restore van Protexin voor kinderen. Dat laatste heb ik gegeven tijdens een kuur voor mijn jongste.
Waar kan ik dat kopen? (ik heb inmiddels de dagboeken even nagekeken van vorig jaar en toen was het precies zo.. toen was het op 16 december raak met de klachten diarree, bloed, slijm --> is toen onderzocht). Ze is echt exact in dezelfde periode met bijna dezelfde data met antibiotica.. )
Dank je wel! Als het goed is, morgen koopzondag en anders maandag even kijken. Ze is op de bank in slaap gevallen om tien over zes. Arm ding toch.
Wat frannie zegt inderdaad. De natuurlijke darmflora is helemaal weg, dus probiotica zal uitkomst moeten bieden. Elke dag een flesje yakult